Офертата трябва да съдържа:
1. Административни сведения за участника – образец №1;
2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника – образец №2;
3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението);
4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно:
а) правата и задълженията на участниците в обединението;
б) разпределението на отговорността между членовете на обединението;
в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
5. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №3;
6. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №4;
7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя;
8. Списък-декларация на доставките – образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки;
9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника;
10. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – образец №7;
11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – образец №8;
12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №9, ако е приложимо;
13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №10;
14. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането – образец №11.
Изисквания към документите:
1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат;
2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно.
Подаване на офертите:
Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч.
При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър.
Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост.
Дата и час на отварянe на офертите 15.01.2020 г. 13:30 ч. в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2.
Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя.
Възложителят не се задължава да достигне пълния размер на сумата по договора.
Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.