Версия за печат

BG-Бургас

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

26-02-7

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

21.11.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 176032788

BG341, Регионална здравна инспекция – Бургас (РЗИ-Бургас), гр. Бургас ул. Александровска 120, За: д-р Мариана Кофинова, Павлина Цонева, Багряна Петкова, България 8001, Бургас, Тел.: 056 807313, E-mail: rzi@rzi-burgas.com, Факс: 056 816261

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.rzi-burgas.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.rzi-burgas.com/obshtestveni%20porachki%20chl20al3.htm.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

29400 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на компютърни конфигурации за нуждите на РЗИ-Бургас“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30211400

Описание:

Компютърни конфигурации


Срок за получаване на офертите

02/12/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Поръчката включва избор на изпълнител за извършване на доставка и гаранционна поддръжка на компютърни конфигурации за нуждите на РЗИ-Бургас. Пълното описание на предмета и условията на поръчката, както и минималните изисквания, на които трябва да отговаря доставената компютърна техника, са посочени в Приложение № 1, неразделна част от документацията, публикувана на „Профила на купувача“ на интернет страницата на РЗИ-Бургас.Предлаганата техника трябва да отговаря на изискванията, посочени в Приложение №1 от документацията или да притежава по – добри параметри. Доставяните компютърни конфигурации трябва да са нови и оригинални. Под оригинални се разбира компютърни конфигурации и периферна техника към нея, произведени в завод на производителя на съответната техника/марка. Доставяните компютърни конфигурации трябва да са нерециклирани, неизползвани, да са в текущата продуктова линия на производителя, да не са свалени от производство към датата на подаване на офертата, да е в срок на актуална сервизна поддръжка и да са съобразени за работа в стандартизираната електрическа мрежа в Р България. Участникът трябва да гарантира, че за предлаганата техника се осигуряват резервни части за срока на гаранционната поддръжка. Компютърни конфигурации трябва да съответстват на изискванията на европейските стандарти за електромагнитна съвместимост и да имат прикрепена CE маркировка или еквивалент. Доставената техника трябва да бъде окомплектована с всички необходими силови, интерфейсни и други кабели, адаптери и аксесоари, необходими за нормалната й работа. Всички компоненти (хардуер и софтуер) на предлаганата техника трябва да бъдат съвместими и да отговарят на всички стандарти в Република България за ергономичност и пожарна безопасност. Количеството на доставените компютърни конфигурации, предмет на поръчката, не следва да е по – малко от 20 (двадесет) броя с минимални параметри, посочени в Приложение № 1. Доставката на всички компютърни конфигурации е за сметка на изпълнителя и се удостоверява с двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Изпълнителят следва да осигури качествено гаранционното обслужване на компютърните конфигурации, което да се извършва на място в сградата на Възложителя, а при невъзможност и в сервиз. Предлaганата техника трябва да бъде комплектована така, че да бъде работоспособна и да изпълнява функциите, заложени в спецификацията. Ако се окаже, че дадено устройство не може да изпълнява дадена функция, то устройството следва да се приведе в състояние, при което може да изпълнява функциите, заложени в спецификацията или да бъде заменено с друго за сметка на изпълнителя. Възложителят ще заплати цената по обществената поръчка с авансово плащане в размер 100% (сто процента) от цената на договора в срок до 10 (десет) календарни дни след подписване на договора, срещу представяне от изпълнителя на фактура- оригинал за стойността на договора, съдържаща всички реквизити по Закона за счетоводството. За обезпечаване на авансовото плащане изпълнителят представя при сключване на договора гаранция, обезпечаваща 100 % стойността на авансово предоставените средства, в една от формите, по чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 /три/ % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП и следва да отговаря на изискванията на чл. 111 от ЗОП. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Срокът за изпълнение на доставката е максимум до 60 (шестдесет) календарни дни от заплащане от РЗИ-Бургас на цената по договора. Гаранционният срок- Участниците трябва да осигурят гаранционно обслужване на предложената техника –минимум 36 месеца, считано от датата на съставяне на премо-предавателен протокол за доставка.

Дата на изпращане на настоящата информация

21/11/2019  (дд/мм/гггг)