Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016174120130
BG332, ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО БАЛЧИК ТП ПРИ ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ, ул. Черно море № 9, За: инж. Радослав Радев, България 9600, Балчик, Тел.: 0579 73223, E-mail: dlsbalchik@gmail.com, Факс: 0579 72039
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): https://dlsbalchik.sidp.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://dlsbalchik.sidp.bg/op-17/.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозни количества работно облекло за нуждите на ТП „ ДЛС Балчик” “
Предметът на поръчката включва периодична доставка чрез покупка по заявка на прогнозно количество фабрично ново работно облекло и обувки по артикул и прогнозни количества посочени в техническа спецификация, неразделна част от документацията.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
18110000, 18100000, 18831000
Описание:
Работно облекло
Работни дрехи, специално работно облекло и аксесоари
Обувки със защитно метално бомбе
Срок за получаване на офертите
19/11/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Дата и час на отваряне на офертите: 13.00 на 20.11.2019г на адрес гр.Балчик, ул. „ Черно море” № 9 обл. Добрич.
СРОКОВЕ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Срок за доставка- не повече от 7 (седем) календарни дни, след заявка на Възложителя.
Краен срок на договора – 30.04.2020г. или до изчерпване на финансовия ресурс от 3000.00лв. без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания.
Срок за рекламации при несъответствие на доставените стоки не по-малко от 7(седем) календарни дни, считано от дата на всяка доставка.
Срок за рекламации на дефектирала стока ( отнася се само обувки)– не по-малко от 30(тридесет) календарни дни, считано от дата на всяка доставка.
Срок за подмяна на рекламирана стока – не повече от 7(седем) календарни дни, считано от дата на депозиране на рекламацията по електронен път на ел. адрес посочен от Изпълнителя по реда и условията на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги
Максимално допустим финансов ресурс - 3000 без ДДС за целия срок на договора, и съгласно изискванията към изпълнението на поръчката.
Място на подаване на офертите - гр.Балчик, ул. „ Черно море” № 9 обл. Добрич в срок до края на работното време, а в случай на удължаване на срока за подаване на оферти в предвидените от закона случаи- до края на работното време на деня посочен в кратката информация за удължаване на срока за подаване на оферти.
Офертата по образец се представя в запечатан непрозрачен плик с наименование на участника ЕИК/Булстат, адрес за кореспонденция, телефон и факс, електронен адрес и наименование на поръчката. Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП и по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП. От участие ще бъдат отстранени участниците които не отговарят на изискванията на възложителя. Комисията може да проверява декларираните от участниците обстоятелства и да изисква представяне на доказателства. Ако избраният за изпълнител участник, не представи в срок необходимите за сключване на договор документи, възложителя може да сключи договор със следващия класиран участник. Участниците следва да представят с офертата си документите и информацията посочени от възложителя в списъка на изискуемите и представените документи, приложен към документацията за участие.
Настоящата процедура се възлага на основание делегиране на правомощия при условията на чл.7 от ЗОП, съгласно Заповед № 549/21.12.2018г., изменена със Заповед № 326/28.10.2019г.- двете на Директора на ДП "СИДП" гр. Шумен. Свободен и неограничен безплатен достъп до документацията за участие се предоставя на всички заинтересовани, включително и на АОП, на интернет адреса на Възложителя, посочен в Раздел I, подраздел "Адрес на профил на купувача".
Дата на изпращане на настоящата информация