Версия за печат

BG-Гоце Делчев

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

712

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

23.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000025092

BG413, Районен съд Гоце Делчев, ул. Отец Паисий 25, За: Величка Томова , Катерина Михайлова, България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60181, E-mail: court_gd@abv.bg, Факс: 0751 60181

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://gocedelchev.court-bg.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://gocedelchev.court-bg.org.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

60895 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Изграждане на вътрешен асансьор в сградата с идентификатор 17395.501.1089.2, за осигуряване на достъпна среда, намиращ се в УПИ I-1089, кв.125, гр. Гоце Делчев, община Гоце Делчев , област Благоевград.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

15/11/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Осигуряване на достъпна среда, чрез изграждане на асансьорна уредба в сградата на Районен съд Гоце Делчев, в сътветствие с изготвената от възложителя Техническа спецификация и с обем ,съгласно приложената количествена сметка, и съгласно одобрения проект.За участикът да не са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП, както и на основанията по чл.3 , т.8 във връзка с чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици. Кандидатите посочват в заявлението или в офертите подизпълнителите и дела от поръчката , който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива ,като представят доказателство за поетите от подизпълнителя задължения.Участниците да са изпълнили дейности с предмет и обем , идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на заявлението или на офертата.За строителство " с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка " , следва да се разбира изграждане и /или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на сграда / сгради с високо и /или средно и/или ниско застрояване с жилищно и/или обществено и/или смесено предназначение, вкл. мерки за осигуряване на достъпна среда, чрез изграждане на асансьор или платформа за хора в неравностойно положение.Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта , при критерии на възлагане , съгл. чл.70, ал.2, т.1 от ЗОП: най-ниска цена. Общата предложена цена за изпълнение на поръчката включва цена на СМР/СРР, в т.ч. материали, цена за производство, доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на асансьорна уредба в комплект с необходимата автоматика,батерия /UPS/, както и цялата документация по въвеждането му в експлоатация, и цената за възникнали непредвидени СМР.Срок за изпълнение на поръчката до 90 дни. Срок на валидност на офертите -90дни. Офертите се подават всеки работен ден от 9:00ч . до 17:00ч., в срок до 15.11.2019г. до 17:00ч. в служба "Регистратура" на първи ет. в РС Гоце Делчев.Отваряне на офертите -на 19.11.2019г. от 13:30ч в зала № 3. При подписване на договор, изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 4 % (четири процента) от стойността на договора с ДДС, без цената на непредвидени работи , от които 70% от размера на гаранцията за изпълнение са предназначени да обезпечат изпълнението на строителството, а 30% от размера на гаранцията за изпълнение са предназначени за обезпечаване на гаранционните задължения на Изпълнителя по Наредба №2 от 31.07.2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите в РБългария и минимални гаранционни срокове за изпълнени стротелни и монтажни работи, съоръжения и обекти.Гаранцията за изпълнение може да бъде парична сума, банкова гаранция или застраховка със срокове на валидност най-малко 30 дни след изтичане на най-дългия гаранционен срок за изпълняваните видове СМР/СРР. Възложителят изплаща на Изпълнителя аванс в размер на 20% с ДДС от цената на СМР/СРР , без стойността на непредвидените разходи, след представяне на гарнция за авансово плащане в размер на 20% от сумата, подлежаща на плащане; междинно плащане след извършване на 70% от стойността на възложените СМР/СРР с ДДС и окончателно плащане, при условията на договора.Гаранцията за авансово плащане може да бъде в една от формите предвидени в чл.111 , ал.5 от ЗОП, със срок на валидност, съгласно условията на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение и гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за обществена поръчка. Източник на финансиране : бюджетни средства от предвидения за 2019г. бюджет на РС Гоце Делчев.

Дата на изпращане на настоящата информация

05/11/2019  (дд/мм/гггг)