Версия за печат

BG-Велинград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

135718

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

21.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000351580

BG423, община Велинград, бул.Хан Аспарух №35, За: Мария Николова - мл.експерт в отдел УСНРОПЗ, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina@velingrad.bg, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.velingrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=135718&companyId=21202.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

74991.48 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение на СМР по проект: „Изграждане на спортна площадка в СУ „Св.Св.Кирил и Методий“ гр.Велинград“ съгласно Административен договор №BG06RDNP001-7.007-0079-C01/08.05.2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ПРСР 2014-2020г.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45212200

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения


Срок за получаване на офертите

31/10/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Изпълнението на дейностите по изпълнение на СМР на обект „Изграждане на спортна площадка в СУ „Св.Св.Кирил и Методий“ гр.Велинград“ по проект с № BG06RDNP001-7.007-0079 с наименование „Изграждане на спортна площадка в СУ „Св.Св.Кирил и Методий“ гр.Велинград“ се възлагат в рамките на изпълнение на Административен договор за предоставяне на безвъзмедна финансова помощ №BG06RDNP001-7.007-0079-C01 от 08.05.2019г., процедура чрез подбор BG06RDNP001-7.007 – Спорт „Изграждане, реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на спортна инфраструктура“ по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура" от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 - 2020 г.

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2.Административни сведения/Образец №2/; 3.При участници обединения - копие от документ за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.. 4.Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 5.Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-6 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 6. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/; 7. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №7/; 8. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /Образец №5/. 9.Декларация по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество /Образец №12/; 10.Декларация за липса на свързаност по чл. 101, ал. 11 ЗОП /Образец №8/; 11. Декларация за съответствие с критериите за подбор /Образец №10/; 12. Техническо предложение /Образец №9/; 13.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд /Образец №13/; 14. Ценово предложение/ Образец № 11/. Пълна информация за поставените от възложителя критерии за подбор, документите, с които се доказват и образците към участниците са достъпни в профила на купувача на община Велинград, посочен в настоящата информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

21/10/2019  (дд/мм/гггг)