Версия за печат

BG-Криводол

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОБ-1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

07.10.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000193282

BG313, Община Криводол, ул. Освобождение 13, За: инж. Иван Иванов, България 3060, Криводол, Тел.: 0879 396961, E-mail: krivodol@dir.bg, Факс: 09117 2506

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.krivodol.com.

Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/krivodol-799/.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

158689.95 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Ремонт и рехабилитация на тротоари на улица „Георги Димитров“ гр. Криводол

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233161, 45233222

Описание:

Строителни работи по изграждане на тротоари и пешеходни пътеки
Строителни работи по полагане на пътна настилка от павета и асфалтова настилка


Срок за получаване на офертите

17/10/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Отварянето на офертите ще бъде на 18.10.2019 г. от 11.00 ч. в заседателната зала на Община Криводол, гр. Криводол, ул. „Освобождение“ № 13. Съгласно чл. 97, ал.3 от ППЗОП получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват представители на участниците в процедурата. Участниците трябва да представят оферта, която следва да отговаря на изискванията на ЗОП, ППЗОП и на Възложителя. Офертата се изготвя по приложените към обявата образци, публикувани на интернет страницата - Профил на купувача на Възложителя. Възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с най-малко 3 дни, ако в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичането на този срок, Възложителят ще разгледа и оцени получените оферти, независимо от техния брой. Срокът на валидност на офертите е 90 дни, считано от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите. Гаранция за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. По отношение Гаранция за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: 1. парична сума: Банкова сметка на Възложителя, която ще бъде предоставена на избрания изпълнител на обществената поръчка; 2. банкова гаранция; 3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по сметка на Община Криводол, а банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни по–дълъг от срока на договора. При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане, в банковата гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

Дата на изпращане на настоящата информация

07/10/2019  (дд/мм/гггг)