Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предмет на поръчката е „Доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Община Габрово и второстепенни разпоредители с бюджет“
Доставките се извършват въз основа на писмена заявка на определени от Възложителя лица, като изпълнението на доставка е в срок до 72 часа всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа. В случай, че срокът изтича в неработен ден, то доставката се изпълнява в първия работен ден, следващ неработния.
Кратко описание: Извършване на доставка на канцеларски материали и дребно офис оборудване.
ОБЕМ НА ДЕЙНОСТИТЕ:
Видът и количеството на доставките е съгласно техническата спецификация. Прогнозните количества са с ориентировъчен характер и не обвързват Възложителя. Обвързващи за Възложителя са единствено изпратените до Изпълнителя писмени заявки за доставка, по отношение на вид на артикулите, количество и стойност.
Срокът на действие на договора е до 31.12.2020 г. и влиза в сила не по-рано от 01.01.2020 г.
Подробното описание на предмета на поръчката е представено в Техническата спецификация и КС към документацията на поръчката.
Място на извършване: община Габрово.
Място на изпълнение на доставките: до съответния обект (съгласно Приложението към спецификацията), посочен в писмената заявка на представители на Възложителя. В зависимост от конкретните си потребности. Възложителят може да прави промяна в списъка на обектите, като добавя нови или изважда съществуващи.
Посочените прогнозни количества в Количествената сметка /КС/ са ориентировъчни и Възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. В този смисъл Възложителят има право в срока на договора да не заяви в пълен обем даденото прогнозно количество стока, както и да заявява доставки на стоки след достигане на посочените за тях прогнозни количества, до достигане на общата стойност на договора при наличие на необходимост от тях.
Предложената цена, включва в стойността си всички разходи, свързани с изпълнение на поръчката.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30192700, 22851000, 22852100, 30197220, 30197130
Описание:
Принадлежности за офиса
Книжарски стоки
Класьори
Папки за досиета
Кламери
Кабърчета
Срок за получаване на офертите
01/10/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Отваряне на офертите на 02.10.2019 г. в 11:00 часа.
т. 1 Поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за лица, чиято основна цел е социалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
т.2 Като в съответствие с чл. 12, ал. 7 от ЗОП оферти могат да подават и други заинтересовани лица, но офертите им се разглеждат само ако няма допуснати оферти на лицата по т. 1, които да изпълняват изискванията на чл. 12, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП.
Дата на изпращане на настоящата информация