Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093458
BG331, Община Ветрино, ул. Г.С. Раковски №24, с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. Варна, За: Мария Пенчева - гл.специалист в отдел МИРЕП, България 9220, Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.vetrino.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vetrino.bg/proc_vetrino.php?id=136&dr=0.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
"Възстановяване на пропускателната способност на река, преминаваща през с.Габърница и землището му - І участък - речно корито, от пресичането с автомагистрала "Хемус" до регулацията на с.Габърница“, в ПИ с индификатор 14252.25.53 в землищетото на с.Габърница с дължина 1200м, община Ветрино, област Варна.
За осигуряване на нормално и безопасно протичане на средни и максимални водни количества в светлото сечение на речното корито и предотвратяване на опасност от бедствени състояния следва да се извърши:
- изсечане и изкореняване на едроразмерни дървета и храсти, включително рязане, товарене и транспорт и извозване на депо или склад;
- механизиран изкоп с багер на отвал със средна дълбочина до 2.50 м и ширина до 8.00 м и ръчен изкоп на земни почви, включително изхвърляне до 3.00 м вертикално и до 3.00 м хоризонтално разстояние;
- разриване изкопани земни почви с булдозер до 3 км в сервитута на реката и уплътняване на пластове 25 до 30 см за оформяне на речното корито.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45246000
Описание:
Строителни и монтажни работи по регулиране на реки и водни потоци
Срок за получаване на офертите
12/09/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертите се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя.
Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес;
3. наименованието на поръчката.
За получените оферти за участие при възложителя се води регистър, в който се отбелязват:
1. подател на офертата;
2. номер, дата и час на получаване;
3. причините за връщане на офертата, когато е приложимо.
Отварянето на офертите от назначена от Възложителя комисия ще се извърши на 13.09.2019 г. от 13:00 ч. в заседателната зала на Община Ветрино, с.Ветрино, ул.“Г.С.Раковски“ №24. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или лица, които са упълномощени да присъстват на отварянето.
Схема на плащане:
1. Авансово плащане – в размер на 30 % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на откриване на строителната площадка с подписване от всички надлежни страни на Протокол обр. 2а от НАРЕДБА №3 от 31 юли за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура и гаранция за изплатения аванс в една от формите посочени в ЗОП, която обезпечава авансово предоставените средства в размера на тези средства. Гаранцията за авансово предоставените средства се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
а) Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане в случай, че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до три дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя.
б) Гаранцията за авансово плащане се връща на изпълнителя до три дни, след като той е извършил работа, равностойна на стойността на аванса, срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя.
2. Окончателното плащане в размер на 70 % (седемдесет на сто) от Цената - в срок до 30 календарни дни, при представена оригинална фактура, след окончателното предаване на обекта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с подписването на необходимите актове, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба за контрол и приемане на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация. Когато са необходими приемни изпитвания, приемането на обекта се извършва след успешното им провеждане, потвърдено с протокол.
адреса на който може да се намери документацията: http://www.vetrino.bg/proc_vetrino.php?id=136&dr=0
Дата на изпращане на настоящата информация