Версия за печат

BG-Ветрино

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

8

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

05.09.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000093458

BG331, Община Ветрино, ул. Г.С. Раковски №24, с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. Варна, За: Мария Пенчева - гл.специалист в отдел МИРЕП, България 9220, Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.vetrino.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vetrino.bg/proc_vetrino.php?id=138&dr=0.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

29268.59 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

"Текущи ремонти в община Ветрино“, на три обособени позиции: Обособена позиция №1, включваща следните обекти: 1. "Ремонт корито чешма", с.Доброплодно 2. "Ремонт фасада на кметство, здравна служба и читалище на два етажа", с.Доброплодно 3. "Ремонт тротоар център", с.Доброплодно Обособена позиция №2, включваща следните обекти: 1. "Ограждане на гробищен парк", с.Ягнило 2. "Ремонт на дом за стари хора", с.Ветрино 3. „Ремонт ограда здравна служба“, с.Белоградец Обособена позиция №3, включваща следните обекти: 1. "Ремонт мост улица "Младост", с.Белоградец 2. "Ремонт кът за отдих", с.Невша 3. "Ремонт В и К хижа", с.Ягнило В настоящата обществена поръчка се предвижда да се извършат СРР на обекти на територията на община Ветрино, съгласно приложените в документацията количествени сметки.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

17/09/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя. Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: 1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; 2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес; 3. наименованието на поръчката. За получените оферти за участие при възложителя се води регистър, в който се отбелязват: 1. подател на офертата; 2. номер, дата и час на получаване; 3. причините за връщане на офертата, когато е приложимо. Отварянето на офертите от назначена от Възложителя комисия ще се извърши на 18.09.2019 г. от 13:00 ч. в заседателната зала на Община Ветрино, с.Ветрино, ул.“Г.С.Раковски“ №24. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или лица, които са упълномощени да присъстват на отварянето. Схема на плащане: 1. Авансово плащане – в размер на 30 % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на получено възлагателно писмо при ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура. 2. Окончателното плащане в размер на 70 % (седемдесет на сто) от Цената - в срок до 30 календарни дни, при представена оригинална фактура, след окончателното предаване на обекта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с подписването на необходимите актове, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба за контрол и приемане на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация. Когато са необходими приемни изпитвания, приемането на обекта се извършва след успешното им провеждане, потвърдено с протокол.

Дата на изпращане на настоящата информация

05/09/2019  (дд/мм/гггг)