Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093458
BG331, Община Ветрино, ул. Г.С. Раковски №24, с. Ветрино, общ. Ветрино, обл. Варна, За: Мария Пенчева - гл.специалист в отдел МИРЕП, България 9220, Ветрино, Тел.: 05161 8942, E-mail: oppo_vetrino@abv.bg, Факс: 05161 2139
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.vetrino.bg/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.vetrino.bg/proc_vetrino.php?id=137&dr=0.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
"Текущ ремонт на улици и пътища в община Ветрино“
В настоящата обществена поръчка се предвижда по улиците и общинските пътища да се извършат следните видове СРР:
1. Изкърпване на единични (малки по площ) дупки с дебелина от 2 до 4 см с включени в цената за м2 следните дейности :
- Рязане на асфалт с фугорезачка;
- Механизирано разкъртване на асфалтова настилка с дебелина до 10;
- Изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща асфалтова смес с дебелина от 2 до 4 см ръчно;
- Доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес за горен пласт;
- Доставка и полагане на асфалтобетон неплътна смес за долен пласт;
- Фрезоване;
- Превоз на строителни отпадъци до 30 км;
- Запълване на фуги с битум за зануляване на ремонтирана асфалтова настилка.
2. Изкърпване на единични (малки по площ) дупки с дебелина от 4 до 6 см с включени в цената за м2 следните дейности :
- Рязане на асфалт с фугорезачка;
- Механизирано разкъртване на асфалтова настилка с дебелина до 10;
- Изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща асфалтова смес с дебелина 4 до 6 см ръчно;
- Доставка и полагане на асфалтобетон плътна смес за горен пласт;
- Доставка и полагане на асфалтобетон неплътна смес за долен пласт;
- Фрезоване;
- Превоз на строителни отпадъци до 30 км;
- Запълване на фуги с битум за зануляване на ремонтирана асфалтова настилка.
3. Изкърпване на асфалтова настилка (големи по площ дупки) с дебелина до 4 см, с включени в цената за м2 следните дейности :
- Рязане на асфалт с фугорезачка;
- Изкърпване с асфалтова настилка с фрезоване 4 см с плътен асфалтобетон;
- Запълване на фуги с битум за зануляване на ремонтирана асфалтова настилка.
4. Изкърпване на асфалтова настилка (големи по площ дупки) с дебелина до 6 см, с включени в цената за м2 следните дейности :
- Рязане на асфалт с фугорезачка;
- Изкърпване с асфалтова настилка с фрезоване 5 см с плътен асфалтобетон;
- Запълване на фуги с битум за зануляване на ремонтирана асфалтова настилка.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
45233140
Описание:
Пътни работи
Срок за получаване на офертите
11/09/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертите се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя.
Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
1. наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес;
3. наименованието на поръчката.
За получените оферти за участие при възложителя се води регистър, в който се отбелязват:
1. подател на офертата;
2. номер, дата и час на получаване;
3. причините за връщане на офертата, когато е приложимо.
Отварянето на офертите от назначена от Възложителя комисия ще се извърши на 12.09.2019 г. от 13:00 ч. в заседателната зала на Община Ветрино, с.Ветрино, ул.“Г.С.Раковски“ №24. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или лица, които са упълномощени да присъстват на отварянето.
Схема на плащане:
1. Авансово плащане – в размер на 30 % от общата сума се заплащат в срок до 10 (десет) работни дни, считано от датата на получено възлагателно писмо при Изпълнителя от Възложителя и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на оригинална фактура и гаранция за изплатения аванс в една от формите посочени в ЗОП, която обезпечава авансово предоставените средства в размера на тези средства. Гаранцията за авансово предоставените средства се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
2.Окончателното плащане в размер на 70 % (седемдесет на сто) от Цената - в срок до 30 календарни дни, при представена оригинална фактура, след окончателното предаване на обекта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с подписването на необходимите актове, съгласно изискванията на действащата нормативна уредба за контрол и приемане на СМР и въвеждане на обектите в експлоатация. Когато са необходими приемни изпитвания, приемането на обекта се извършва след успешното им провеждане, потвърдено с протокол.
Дата на изпращане на настоящата информация