Версия за печат

BG-Средец

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

28.08.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000042654

BG341, СУ”СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ”, ул.Васил Коларов №168, За: адв.Ирина Камбурова, България 8300, Средец, Тел.: 0889 444269, E-mail: sou_sredec@abv.bg, Факс: 05551 3160

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.susredets.org/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://susredets.org/profil-na-kupuvacha/obshchestveni-por-chki/.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

33333.33 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Доставка на обзавеждане и оборудване за училищни кабинети за нуждите на Средно училище „Св.Св.Кирил и Методий“, гр.Средец

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30124000

Описание:

Части и аксесоари за офис техника


Срок за получаване на офертите

09/09/2019 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект BG05M9OP001-2.018-0006-2014BG05M2OP001-C01 „Нашето бъдеще в нашите ръце – интегрирана и устойчива подкрепа за активизиране и развитие на ромската общност в община Средец“, финансиран от Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейските структурни и инвестиционни фондове

Друга информация

Офертите се приемат до 16,00 часа на в посочения в обявата срок, в “Деловодство” в запечатан непрозрачен плик, лично от участника или от упълномощен от него представител, по пощата /куриер/ с препоръчано писмо, с обратна разписка. На всеки плик се поставя печат с входящ номер, дата и час. Данните за участника се записват в деловодния регистър и на приносителя се издава документ с входящия номер. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща или куриерска служба, разходите за това са за сметка на самия участник. В този случай той следва да изпрати документацията за участие по такъв начин, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от възложителя адрес преди изтичане на срока за подаването им. Рискът от забава или загубване на офертата е за сметка на участника. Не се приемат предложения след обявения срок и офертите незабавно се връщат на участника. Върху плика всеки участник посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност- факс, електронен адрес. До изтичане валидността на офертите, се считат за валидни адресите, факсовете и електронните пощи, посочени в офертата на всеки участник. В случай, че адресът, факсът или електронната поща са променени и възложителят не е уведомен за това, кореспонденцията ще се смята за връчена, ако е изпратена на известните на възложителя.

Дата на изпращане на настоящата информация

28/08/2019  (дд/мм/гггг)