Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540134
BG341, Държавно Горско стопанство Айтос /Териториално поделение на ЮИДП-ДП гр.Сливен/, гр.Айтос, ул.Х.Димитър, №9, За: Стоян Стоянов, България 8500, Айтос, Тел.: 0886 881212, E-mail: st.stoqnov@abv.bg, Факс: 0558 22250
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.uidp-sliven.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/procedures/3298.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Изработка и доставка на формуляри по ЗГ, ЗЛОД и др. необходими бланки по задание на възложителя за срок от 12 месеца“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
22820000 (TA31)
Описание:
Формуляри
(За формуляри
)
Срок за получаване на офертите
30/07/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Изработка и доставка на: 1. Разрешителни за групов лов по образец утвърден от изпълнителния директор на ИАГ съгласно Заповед №654/10.07.2018 г. – Приложение №1- 5 броя;
2. Разрешителни за групов лов в ловностопанските райони предоставени на лицата по чл. 30, ал. 1 от ЗЛОД по образец утвърден от изпълнителния директор на ИАГ съгласно Заповед №654/10.07.2018 г. – Приложение №1 - 30 броя;
3. Разрешителни за индивидуален лов по образец утвърден от изпълнителния директор на ИАГ съгласно Заповед №654/10.07.2018 г. – Приложение №2 – 6 броя;
4. Разрешителни за индивидуален лов в ловностопанските райони предоставени на лицата по чл. 30, ал. 1 от ЗЛОД по образец утвърден от изпълнителния директор на ИАГ съгласно Заповед №654/10.07.2018 г. – Приложение №2- 120 броя;
5. Констативен протокол за нарушения съгласно образец към заповед № 356/07.06.2012 г. на изпълнителния директор на ИАГ за утвърждаване на типове образци на бланки по НКОГТ - 20 броя;
6. Дневник на горския надзирател - 35 броя.
7.Акт съгласно образец към Заповед № 356/07.06.2012 г. на изпълнителния директор на ИАГ за утвърждаване на типове образци на планки по НКОГТ- 30 броя.
8. Разписка за отговорно пазене съгласно образец към заповед № 356/07.06.2012 г. на изпълнителния директор на ИАГ за утвърждаване на типове образци на бланки по НКОГТ- 10 броя.
9.Разрешителни за достъп до горските територии ( прил. 1 към чл. 23, ал. 2 от Наредба № 1/30.01.2012 год)- 5 броя.
10. Разрешителни за достъп до горските територии ( прил. 2 към чл. 23, ал. 2 от Наредба № 1/30.01.2012 год) -2 броя.
11. Превозен билет за транспортиране на недървесни горски продукти Заповед № 378/25.04.2013 год. на Изпълнителна агенция по горите.- 2 броя.
12.Позволително за ползване на недървесни горски продукти – коледни елхи, зеленина, дрянови клонки 1м., смола, борина, сено, кори, лико, семена, лишеи, мъхове, листников фураж, улов на животни, които не са дивеч и лечебни растения по закона за лечебните растения Приложение 1 от Заповед № РД 49-144/25.04.2013 год. на МЗХ -2 броя.
13. Позволително за ползване на недървесни горски продукти – гъби, горски плодове, ароматни и лечебни растения (извън списъка за лечебните растения по Закона за лечебните растения) или части от тях Приложение 2 от Заповед № РД 49-144/25.04.2013 год. на МЗХ. -2 броя.
14. Регистър на проведените сечи Образец по чл. 63 от НСГ ; Заповед № 814/17.11.2015 год. на Изпълнителна агенция по горите-2 броя.
В началото на всеки формуляр от ляво да бъде изписано: ТП „Държавно горско стопанство Айтос“, БУЛСТАТ 2016176540134, Дан. № BG201617654, от дясно: Директор ТП „ДГС Айтос“.
Най-отдолу на всеки формуляр да бъде изписано: * С полагането на подписите си по-горе, лицата декларират, че са съгласни личните им данни да бъдат обработвани и съхранявани от ТП „ДГС Айтос“ във връзка с настоящото административно производство.
Посочените по вид формуляри са прогнозни и неизчерпателно изброени по видове.
Възложителят ще заявява периодично и в различен обем от посочените в техническата спецификация формуляри, като си запазва правото да не заявява от всички видове и брой формуляри, както и да заявява за изработване и доставка и други неупоменати в спецификацията формуляри в рамките на прогнозната стойност на поръчката.
Изработката и доставката на заявените за изработване формуляри и бланки следва да се извършва в срок до 7 (седем) календарни дни от получаване на съответната заявка от Изпълнителя направена по имейл.
В заявката ще бъдат упоменати вида и броя на заявените формуляри.
В предложената цена следва да са включени и разходите по доставката на формулярите до адреса на Възложителя, както и разходите за всички материали необходими за изработването им.
Избраният изпълнител ще изготвя формулярите със собствени средства.
Дата на изпращане на настоящата информация