Версия за печат

BG-Казанлък

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

ПО-05-25

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

04.06.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 2016176540149

BG344, Териториално поделение Държавно горско стопанство Казанлък към ЮИДП – ДП Сливен, бул. Освобождение 19, За: инж. Ивайло Антонов – Зам.Директор, България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 64776, E-mail: dgskazanluk@uidp-sliven.com, Факс: 0431 64776

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uidp-sliven.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uidp-sliven.com/procedures/3163.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„ПРОФИЛАКТИКА, РЕМОНТ И ДОСТАВКА НА ПОЖАРОТЕХНИЧЕСКИ СРЕДСТВА И МАТЕРИАЛИ ЗА СРОК ОТ 12 МЕСЕЦА“ Кратко описание: В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните доставки и услуги : Доставка на 6 (шест) броя прахови пожарогасители по 1 кг. за леките автомобили собственост на ДГС Казанлък; Доставка на 4 (четири) броя прахови пожарогасители по 2 кг. за товарните автомобили собственост на ТП ДГС Казанлък. Техническо обслужване (профилактика) и презареждане на пожарогасители собственост на ТП ДГС Казанлък, както следва : 1. Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 6 кг.; 2.Презареждане на Прахов пожарогасител – 6 кг.; 3. Техническо обслужване (профилактика) на Воден пожарогасител – 9 кг.; 4.Презареждане на Воден пожарогасител – 9 кг.; 5.Техническо обслужване на пожарогасител CO2 – 5 кг. 6.Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 2 кг.; 7. Презареждане на Прахов пожарогасител – 2 кг.; 8.Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 1 кг.; 9.Презареждане на Прахов пожарогасител – 1 кг. В случай, че при техническото обслужване на пожарогасителите се установи необходимост от замяна на части и консумативи, Изпълнителят следва да подмени старите с нови, като използва само такива резервни части определени от производителя на пожарогасителя. Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя, като противопожарните уреди ще се вземат от мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, ул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията и ще се доставят на същото място. Влаганите при техническото обслужване резервни части и консумативи да бъдат нови (неупотребявани) и да отговарят на нормативно установените изисквания за произход и качество в Република България, както и да притежават сертификат за произход и качество. Заявките на Възложителя могат да се правят по телефон, факс или имейл. При извършване на сервизно обслужване на противопожарните уреди следва да се изпълняват следните дейности : • техническо обслужване на носими или возими пожарогасители; • презареждане на носими или возими пожарогасители; • хидростатично изпитване на носими или возими пожарогасители. 5.При извършване на поддържането и обслужването на противопожарните системи и съоръжения следва да се изпълняват следните дейности : • контрол, обслужване и ремонт, необходими за поддържане на ефективната работа на инсталираната система или съоръжение; • рутинни процеси на работа върху система или съоръжение (включително почистване, подреждане, настройване и възстановяване), изпълнявани през предварително определени интервали от време. За извършеното техническо обслужване, презареждане или хидростатично изпитване (в комбинация или поотделно) се изготвя протокол (приложение № 9 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях), копие от който се предоставя на собственика на противопожарните уреди. Гаранционния срок на доставените нови пожарогасители следва да е съгласно гаранцията на производителя. Участникът в техническото си предложение за изпълнение на поръчката следва да посочи и гаранционен срок за обслужените и заредени пожарогасители. Участниците следва да разполагат с технически средства и оборудване съгласно стандартите по чл. 31, ал. 2 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях, но не по-малко от определените в приложение № 4 на същата наредба.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

35113000

Описание:

Оборудване, свързано с осигуряване на безопасност


Срок за получаване на офертите

21/06/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Документите, свързани с участието в процедурата се представят в запечатана непрозрачна опаковка, съдържаща: 1) Опис на представените документи; 2) Копие на договора за обединение, при участник обединение, (или друг документ за създаване на обединение), в което следва да са предвидени: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението и дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. Когато в договора не е определен партньор, който да представлява обединението за целите на поръчката, участникът представя и документ, подписан от членовете на обединението, в който се посочва представляващия обединението партньор; 3) Декларация по чл. 54. aл.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП– Образец №2; 4) Декларация по чл. 54, ал. 1, т.3-6 от ЗОП - Образец №3; 5) Декларация за специфични национални основания - Образец №4; 6) Декларация за критериите за подбор Образец №5 7) Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители– Образец №6; 8) Декларация подизпълнители– Образец №7/ако е приложимо/ 9) Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност, когато е приложимо, в това число: -по отношение на обстоятелството по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 2 ЗОП - документ за извършено плащане или споразумение, или друг документ, от който да е видно, че задълженията са обезпечени или че страните са договорили тяхното отсрочване или разсрочване, заедно с погасителен план и/или с посочени дати за окончателно изплащане на дължимите задължения или е в процес на изплащане на дължимо обезщетение; -по отношение на обстоятелството по чл. 56, ал. 1, т. 3 ЗОП - документ от съответния компетентен орган за потвърждение на описаните обстоятелства. -по отношение на обстоятелствата по чл.56, ал.1, т.4 от ЗОП – документ, издаден от съответния компетентен орган, от който е видно, че дължимото вземане по чл.128, чл.228, ал.3 или чл.245 от Кодекса на труда е изцяло платено. 2. Оферта, която съгласно чл.39, ал.3 от ППЗОП, съдържа: 2.1.Техническо предложение, включващо: Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнен и подписан Образец № 8 – оригинал. Предложението за изпълнение на поръчката следва да бъде в пълно съответствие с Техническите спецификации. Когато Предложението за изпълнение на поръчката не съответстват на техническите спецификации участникът ще бъде отстранен от участие в обществената поръчка. 2.2. Ценово предложение - Образец №9 – оригинал, като крайното ценово предложение да не бъде закръглено, а да бъде изписано до стотинка (до втория знак след десетичната запетая), да бъде посочена стойността без ДДС. В своето Ценово предложение, участникът предлага цена за отделните доставки и услуги. Предложената цена включва всички разходи, свързани с изпълнението на обществената поръчка. Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 24.06.2019 г. от 10:00 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Срокът на валидност на офертите е 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той не е изтекъл. Когато срокът е изтекъл, възложителят кани участниците да потвърдят валидността на офертите си за определен от него нов срок. Участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/06/2019  (дд/мм/гггг)