Версия за печат

BG-Пещера

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

3

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

04.06.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000351750

BG423, Община Пещера, ул. Дойранска епопея №17, За: Веселин Джелатов, България 4550, Пещера, Тел.: 00359 878557443, E-mail: efspop@outlook.com, Факс: 00359 35064165

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190604YzvH1458074.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

29500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

т.1Предмета на обществената поръчка Обхваща изпълнението на „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка за нуждите на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства с 2 обособени позиции“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 – „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка, дребно офис оборудване и хартия“, със следните артикули:АНТИТЕЛБОД- БР.25;НОМЕРАТОР- БР.2;БАТЕРИЯ- БР.80;БАТЕРИЯ- БР.80;БАДЖОВЕ- БР.200;БАДЖОВЕ- БР.200;ВИЗИТНИК- БР.5;ГРАФИТИ- КУТИЯ 50;ГРАФИТИ- КУТИЯ 50;ГУМИЧКИ- БР.150;ДЖОБ- П-Т 350;ДЖОБ- БР. 350;ДИСКЕТИ- КУТИЯ 20;ДИСКОВЕ- БР. 1300;ДИСКОВЕ- БР.1000;ДЪСКА- БР.2;ДЪСКА- БР.5;КОРЕКТОР- БР.250;КОРЕКТОР- БР.400;КАЛКУЛАТОР- БР.40;КАЛКУЛАТОР- БР.40;ЛИНИЯ- БР.50;ЛИНИЯ- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.400;ЛЕПИЛО- БР.300;ЛЕПИЛО- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.50;ЛЕПИЛО- БР.80;ЛАСТИК- П-Т 10;МАКЕТЕН НОЖ- БР.50;МОЛИВ- БР.100;МОЛИВ- БР.250;МОЛИВИ- БР.40;МАРКЕР- БР.150;МАРКЕР- БР.200;МАРКЕР- БР. 100;МАСТИЛО ЗА ТАМПОН - БР.50;МАГНИТ ЗА КЛАМЕРИ- БР.50;НОЖИЦА- БР.70;НОЖИЦА- БР.60;ОРГАНАЙЗЕР- БР.15;ОСТРИЛКИ- БР.100;ПЕРФОРАТОР- БР.60;ПЕРФОРАТОР- БР.10;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР. 100;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА БЮРО- БР. 60;ПОЧИСТВАЩИ КЪРПИЧКИ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА МОЛИВИ И ХИМИКАЛИ- БР.30;РАПИДОГРАФ- БР.17;РАПИДОГРАФ- БР.17;ТИКСО- БР.150;ТИКСО- БР.100;ТИКСО- БР.50;ТИКСО- БР.80;ТИКСО- БР.60;ТЕЛБОД- БР.300; ТЕЛБОД- БР.30;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- КУТИЯ 400;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- КУТИЯ 100;ТИКСОРЕЗАЧКА- БР.30;ТУШ ЗА РАПИТОГРАФ- БР.20;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ХИМИКАЛ- БР.360;ХИМИКАЛ- БР.1800;ХИМИКАЛ- БР.600;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 2100; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 500;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 10; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 150; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 50; ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- ТОПЧЕ 100;ХАРТИЯ- КАШОН 10;ХАРТИЯ- КАШОН 30;ХАРТИЯ- КАШОН 10;ХАРТИЯ- КАШОН 5; ХАРТИЯ- КАШОН 30;ХАРТИЯ- РУЛО 5;ХАРТИЯ- БР. 150;ХАРТИЯ- БР.300ХАРТИЯ- БЛОКЧЕ 20;КУБЧЕ- БЯЛО ХАРТИЕНО- БР.400; КУБЧЕ-ЦВЕТНО ХАРТИЕНО- БР.70;КУБЧЕ-САМОЗАЛЕПВАЩО- БРОЙ 150;КУБЧЕ САМОЗАЛЕПВАЩО- БР.100;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.50;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.100;ПАУС- КУТИЯ 25;ПАУС- КУТИЯ 5; ПАУС- БР.3;ТЕТРАДКА- БР.300;ТЕТРАДКА- БР.250;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.200;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.50; ТЕТРАДКА- БР.50;ТЕТРАДКА- БР.50;АЗБУЧНИК- БР.5;АЗБУЧНИК- БР.10;КАРТОН- БР.200;ИНДЕКС- БР.70;ИНДЕКС-БР.400; НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- ТОПЧЕ 60;НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- ТОПЧЕ60;ПРИХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- ТОПЧЕ 40;РАЗХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- ТОПЧЕ 60;НАРЕЖДАНЕ – РАЗПИСКА – ПЛАТЕТЕ- ТОПЧЕ 30;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- ПАКЕТ 32;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- КОЧАН 10;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.50;ПЪТЕН ЛИСТ- КОЧАН 100;ПЛИК- БР.4000;ПЛИК- БР.6000;ПЛИК- БР.7000;ПЛИК- БР.400;ПЛИК- БР.100;ПЛИК ЗА CD и DVD- БР.1000;т.2 ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 – „Периодична доставка на офис оборудване, без мебелировка, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, утвърден с решение на МС 591/18.07.2016г.“ със следните артикули:АРХИВЕН КАШОН- БР.100;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 400;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 100;КЛАМЕРИ- КУТИЯ 30;КАСОВА КНИГА- БР. 35;ПАПКА- БР. 250;ПАПКА- БР. 1300;ПАПКА- БР. 4000;ПАПКА- БР. 300;ПАПКА- БР. 100;ПАПКА- БР.150; ПОСТАВКА ЗА КОМПЮТЪРНА МИШКА- БР.30;РОЛКИ ЗА КАСОВ АПАРАТ- БР.800;ТЕФТЕР-РАБОТЕН- БР.50;КЛАСЬОР- БР.1300; КЛАСЬОР - БР.1000;КЛИПБОРД С КАПАК- БР.50;КЛИПБОРД БЕЗ КАПАК- БР.80;т.2Количеството и видовете офис оборудване се доставят на отделни заявки, в зависимост от моментните потребности на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30191000, 30197000, 30197630, 22461000, 22462000, 22813000, 22814000, 22816100, 22817000, 22819000, 22852000, 22852100, 30197130, 30197220, 30199500

Описание:

Офис оборудване, без мебелировка
Дребно офис оборудване
Хартия за печатане
Каталози
Рекламни печатни материали
Счетоводни книги
Кочани с квитанции
Бележници с листове, които лесно се откъсват
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета
Бележници за вписване на адреси
Папки за сортиране
Папки за досиета
Кабърчета
Кламери
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия


Срок за получаване на офертите

14/06/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

т.1Датата и часа на отваряне на офертите е 17.06.2019г. от 11.00часа т.2Място на отваряне на офертите е гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 т.2.1Информация относно упълномощените лица при отваряне на офертите: а)Участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация. т.3Изпълнението на предмета на обществената поръчка, ще е в рамките на 12 месеца. т.3.1Срокът за изпълнение на предмета на поръчката по съответната обособена позиция започва да тече от датата на получаване на първата заявка от страна на Изпълнителя. Изпълнението на дейностите по съответната позиция, ще се извършва след заявяване от Възложителя в посочения от участника срок за изпълнение в своето техническо предложение за изпълнение на поръчката за съответната обособена позиция. т.3.2Срок за доставка за обикновена поръчка - Срокът за изпълнение на доставката по съответната обособена позиция не може да бъди по-малък от 1 (един) работен ден и по-голям от 5 (пет) работни дни, считано от датата на получаване на заявка за обикновена поръчка от представител на Възложителя, подадена в писмен вид, по факс и/или на електронен адрес и е до датата на доставка на мястото на изпълнение. т.3.3Срок за доставка за спешна поръчка - Срокът за изпълнение на доставката по съответната обособена позиция не може да бъде по-малък от 2 (два) часа и по-голям от 24 (двадесет и четири часа), считано от датата и часа на получаване на заявка за спешна поръчка от представител на Възложителя в писмен вид, по факс и/или на електронен адрес и е до датата и часа на доставка на мястото на изпълнение. т.3.4Срок за подмяна в случай на рекламация - Срокът за замяна на артикулите, обект на рекламация по съответната Обособена позиция не може да бъде по-малък от 2 (два) часа и по-голям от 24 (двадесет и четири) часа , считано от датата, която е отразена в констативния протокол за вида и количеството на артикулите, обект на рекламация и е до датата на пристигане на транспортното средство превозващо заменените изделия до обекта за разтоварване и приемането им от Възложителя. Пристигането на транспортното средство се констатира от представител на Възложителя. При рекламация изпълнителя доставя артикулите и техните количества обект на рекламация в срока за подмяна до мястото на нейното приемане от представител на възложителя в обекта посочен от Възложителя в заявката.

Дата на изпращане на настоящата информация

04/06/2019  (дд/мм/гггг)