Версия за печат

BG-Гулянци

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

6

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

20.05.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000413691

BG314, община Гулянци, ул.Васил Левски №32, За: Адриян Апостолов, България 5960, Гулянци, Тел.: 06561 2171, E-mail: adrian_apostolov72@abv.bg, Факс: 06561 2567

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.gulyantsi.net.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.gulyantsi.net/index.php/bg/profil-na-kupuvacha.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

217368.75 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Текущ ремонт на улична мрежа в населените места на община Гулянци – бюджет 2019г.”.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233142, 45233252

Описание:

Работи по ремонт на пътища
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици


Срок за получаване на офертите

30/05/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2. Административни сведения/Образец №2/; 3. При участници обединения - копие от документ за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.. 4. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 5. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-6 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 6. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/; 7. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №7/; 8. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /Образец №5/. 9.Декларация по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество /Образец №12/; 10.Декларация за липса на свързаност по чл. 101, ал. 11 ЗОП /Образец №8/; 11. Декларация за съответствие с критериите за подбор /Образец №10/; 12. Техническо предложение /Образец №9/; 13.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд /Образец №13/; 14. Ценово предложение/ Образец № 11/. Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферта, поставените от възложителя критерии за подбор, както и посочване на документите, които те следва да представят и образците на документи са достъпни в профила на купувача на община Гулянци, посочен в настоящата информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/05/2019  (дд/мм/гггг)