„Доставка на компютърна, мултимедийна и периферна техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов“, в шест обособени позиции, както следва:
Обособена позиция №1: Доставка на система за съхранение на данни;
Обособена позиция №2: Доставка на настолни компютри с монитори и мобилни компютри;
Обособена позиция №3: Доставка на настолен компютър с монитор;
Обособена позиция №4: Доставка на принтери и скенери;
Обособена позиция №5: Доставка на таблети, електронен четец, проектор и лазерна показалка;
Обособена позиция №6: Доставка на видеокарта и захранващ блок.
30234500, 30213300, 30213100, 30232110, 30216110, 30213200, 38652120, 30237200
Описание:
Носители за съхраняване на данни
Настолен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери
Скенери за компютри
Таблетен компютър
Видеопроектори
Компютърни аксесоари
В офертите си участниците следва да приложат:
1. Опис на представените документи - подписан и подпечатан от участника, в свободен текст;
2. Административни сведения за участника – образец №1
3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението).
4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно:
а) правата и задълженията на участниците в обединението;
б) разпределението на отговорността между членовете на обединението;
в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
5. Декларация по за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №2;
6. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №3;
7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката /за всяка обособена позиция, за която се участва/, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя – образец №4;
8. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки – образец №5;
9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника.
10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката /за всяка обособена позиция, за която се участва/ – образец №6;
11. Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП – образец №7, ако е приложимо;
12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №8, ако е приложимо;
13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №9.
Изисквания към документите:
1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат;
2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно.
Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч.
При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър.
Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост.
Дата и час на отварянe на офертите 29.05.2019 г. 13:30 ч.
Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя.
Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.