Версия за печат

BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

08.00-О2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

17.05.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.uni-svishtov.bg/bg/client-profile/konkursi-po-zop/oferti-i-obyavi/2729.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

69845 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на компютърна, мултимедийна и периферна техника за нуждите на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов“, в шест обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: Доставка на система за съхранение на данни; Обособена позиция №2: Доставка на настолни компютри с монитори и мобилни компютри; Обособена позиция №3: Доставка на настолен компютър с монитор; Обособена позиция №4: Доставка на принтери и скенери; Обособена позиция №5: Доставка на таблети, електронен четец, проектор и лазерна показалка; Обособена позиция №6: Доставка на видеокарта и захранващ блок.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30234500, 30213300, 30213100, 30232110, 30216110, 30213200, 38652120, 30237200

Описание:

Носители за съхраняване на данни
Настолен компютър
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери
Скенери за компютри
Таблетен компютър
Видеопроектори
Компютърни аксесоари


Срок за получаване на офертите

28/05/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

В офертите си участниците следва да приложат: 1. Опис на представените документи - подписан и подпечатан от участника, в свободен текст; 2. Административни сведения за участника – образец №1 3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението). 4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно: а) правата и задълженията на участниците в обединението; б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 5. Декларация по за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №2; 6. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №3; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката /за всяка обособена позиция, за която се участва/, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя – образец №4; 8. Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки – образец №5; 9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника. 10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката /за всяка обособена позиция, за която се участва/ – образец №6; 11. Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП – образец №7, ако е приложимо; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №8, ако е приложимо; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №9. Изисквания към документите: 1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Дата и час на отварянe на офертите 29.05.2019 г. 13:30 ч. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/05/2019  (дд/мм/гггг)