Версия за печат

BG-Кюстендил

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОО-7

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.05.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд №1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

177603.33 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Текущ ремонт на обекти общинска собственост на територията на Община Кюстендил, по обособени позиции“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

13/05/2019 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Обществената поръчка е разделена на следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 „Текущ ремонт на покрив на читалище в с. Жиленци“ Обособена позиция № 2 „Текущ ремонт на покрив на кметство и на читалище в с. Слокощица“ Обособена позиция № 3 „Текущ ремонт на покрив на кметство и на читалище в с. Таваличево“ Обособена позиция № 4 „Текущ ремонт на покрив на кметство в с. Гирчевци“ Обособена позиция № 5 „Текущ ремонт на покрив на читалище в с. Горна Гращица“ Обособена позиция № 6 „Текущ ремонт на покрив на читалище в с. Шишковци“ Обособена позиция № 7 „Текущ ремонт на покрив на читалище в с. Драговищица“ Обособена позиция № 8 „Текущ ремонт на покрив на кметство в с. Гюешево“ Обособена позиция № 9 „Текущ ремонт на пешеходна зона между ул. „Пауталия“ и ул. „Любен Каравелов“ между о.т. 208 и о.т.207 по плана на гр. Кюстендил“ Обособени позиции № 8 и № 9 ще бъдат възложени по реда на индивидуална им стойност на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП чрез сключване на договор на основание чл. 20, ал. 4, т. 1 от ЗОП. Стойността на обособени позиции № 8 и № 9 не надхвърлят 1 000 000 лв. и общата им стойност, възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката. Всеки участник в обществената поръчка може да подава оферта за една, за няколко или за всички обособени позиции. Съдържанието на офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с обратна разписка. Върху опаковката с офертата се посочват: наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес, наименованието на поръчката и обособените позиции за които се подават документите. Офертите се подават в административната сграда на Община Кюстендил, гр.Кюстендил, пл.“Велбъжд“ № 1, стая № 10. Възложителят изисква от определения за изпълнител по съответната обособена позиция гаранция, за обезпечаване изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) банкова гаранция; б) парична сума по сметка на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, избран за Изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора. При избор на гаранция за обезпечаване изпълнението на договора – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Кюстендил: IBAN: BG 22 SOMB 9130 33 42298600; BIC: SOMBBGSF ОБЩИНСКА БАНКА АД, Финансов център КЮСТЕНДИЛ В случай, че участникът избере да представи „банкова гаранция“, то същата следва да бъде в оригинал, издадена от българска или чуждестранна банка със срок на валидност минимум 30 /тридесет/ календарни дни повече от срока за изпълнение на договора. Банковата гаранция трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. В случай, че участникът избере да представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, всички разходи по сключване на застрахователния договор са за негова сметка. Той е длъжен да заплати дължимите премии към застрахователя, за да поддържа застрахователното покритие в размер на 5% от стойността на договора за срока на неговото действие и минимум 30 календарни дни след изтичането му, така че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Подробни указания се съдържат в публикуваната в Профила на купувача обява.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/05/2019  (дд/мм/гггг)