Версия за печат

BG-Златоград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

024

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

19.04.2019 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000614938

BG424, Община Златоград, ул. Стефан Стамболов №1, За: инж. Цветелина Бодурова, България 4980, Златоград, Тел.: 0884 600180, E-mail: ObA-zlatograd@zlatograd.bg, Факс: 03071 4023

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.zlatograd.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.zlatograd.bg/?pid=2,op5&id_op=175.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

153954.55 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

“Изпълнение на СМР за въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилна жилищна сграда находяща се на ул. „България“ бл. 128, гр. Златоград”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45421000, 45410000, 45260000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Монтажни работи на дограма
Работи по полагане на мазилка
Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

07/05/2019 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект “Въвеждане на мерки за енергийна ефективност и обновяване на многофамилни жилищни сгради - "Ахрида 22", "Тракия", "Къща Виктория", "Велико Търново", "Раз Цвет", "Фамилна къща Чаушеви", "Синчец", "Братя Хъмчеви", "Гогаджови", "Фамилия Касабови" и "Текстилски блок", в град Златоград", с акроним ZlatownEECO2-4, Финасиран по №BG16RFOP001-2.002-0031-C01 по Оперативна програма “Региони в растеж” 2014-2020г.

Друга информация

Документите, свързани с участието в поръчката, се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от възложителя. Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: - наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; - адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електронен адрес; - наименованието на поръчката, за която се подават документите. При получаване на офертата върху опаковката по чл. 47, ал. 2 ППЗОП се отбелязват подател на офертата, номер, дата и час на получаване, причините за връщане на офертата, когато е приложимо. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Когато към момента на изтичане на крайния срок за получаване на оферти пред мястото, определено за тяхното подаване, все още има чакащи лица, те се включват в списък, който се подписва от представител на възложителя и от присъстващите лица. Офертите на лицата от списъка се завеждат в регистъра на получените оферти. До изтичането на срока за подаване на офертите всеки участник може да промени, да допълни или да оттегли заявлението или офертата си. Всеки участник в поръчката има право да представи само една оферта. Няма възможност за представяне на варианти в офертите. Участниците в поръчката следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания на Възложителя. Възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с най-малко три дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти. След изтичане на срока за получаване на оферти възложителят ще разгледа и оцени получените оферти независимо от техния брой. При писмено искане, направено до три дни преди изтичането на срока за получаване на оферти, възложителят е длъжен най-късно на следващия работен ден да публикува в профила на купувача писмени разяснения по условията на обществената поръчка. Всички експерти, трябва да бъдат на разположение за целия период на изпълнение на поръчката и да бъдат ангажирани по изпълнението на настоящата поръчка на пълен работен ден през периодите на изпълнение на строително-монтажни работи в областта на тяхната квалификация. Участниците в настоящата обществена поръчка могат да използват капацитета на трети лица при условията на чл. 65 от ЗОП. Участниците в настоящата обществена поръчка посочват в заявлението или офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай се прилагат условията на чл. 66 от ЗОП и ППЗОП. Възложителят изисква Изпълнителят да представи гаранция за изпълнение на Договора в размер на 5 % от неговата стойност. Гаранцията се предоставят в една от следните форми: • парична сума – чрез превод по следната банкова сметка на възложителя в „Интернешънъл Асет Банк” АД, BIC: IABGBGSF, IBAN: BG32IABG74913300772101; • банкова гаранция; • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в договора за обществена поръчка.

Дата на изпращане на настоящата информация

19/04/2019  (дд/мм/гггг)