"Абонаментно обслужване за дезинфекция, дезинсекция и дератизация в Министерство на външните работи – Централно управление и консулската служба на ул. Алфред Нобел № 2" и извършване на следние дейности:1.1.Обработка срещу хлебарки;1.2. Обработка срещу летящи насекоми;1.3. Обработка срещу гризачи;1.4. Обработка срещу акари и ежемесечно осъществяване на оглед на шахти и подпокривното пространство в сградата на МВнР - Централно управление с площ около 3500 кв.м. и при необходимост почистване и изнасяне на биологични отпадъци и възстановяване на нарушени мрежи на отвори в подпокривното пространство с цел прекратяване достъпа на птици.
1.Участниците в настоящата обществена поръчка следва да бъдат вписани в Националния регистър на МЗ за физическите или юридическите лица, осъществяващи дезинфекции, дезинсекции и дератизации (ДДД), съгласно чл. 62, ал. 2 от Закона за здравето и чл.12 от Наредба № 1 от 05 януари 2018 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации, обн. ДВ, бр. 7 от 19.01.2018 г. или да са вписани в регистър в държавата членка, в която е установен, удостоверяващ правото да извършва такава дейност, за участниците – чуждестранни лица.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор, в раздел „Данни за вписани обстоятелства в публична база данни за извършване на дейности по ДДД" в - Административни сведения за участник, посочат изискуемата информация.
2. Участникът следва, общо за последните 3 год., считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум 1 дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под дейност с предмет и обем сходни с тези на поръчката, Възложителят ще приеме доказване на обема с една или повече услуги, изпълнени през посочения период.*Забележка 1: Минималното изискване може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания!*Забележка 2: За извършена услуга възложителят ще приеме такава, чието изпълнение е приключило към датата на подаване на офертата и преди датата на издаване на съответния удостоверяващ изпълнението на услугата документ. Участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез представяне на декларация - списък на услугите изпълнени от участника през последните 3 год. считано от датата на подаване на офертата по образец на Възложителя.3. Участникът следва да разполага с ръководен състав с определена профес. компет. за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: 3.1. Ръководител на ДДД, съгласно чл. 6, ал. 1 от Наредба № 1 от 05.01.2018 г. или екв. за чуждестранните лица.3.2. Изпълнител на ДДД – 1 бр., който да притежава удостоверение за придобита квалификация за изпълнител, съгласно чл. 6, ал. 1 от Наредба № 1 от 05.01.2018 г. или еквивал. за чуждестранните лица.*Забележка : 1 физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!Участникът декларира съответствието с критерия за подбор чрез представяне на Списък на персонала по образец на Възложителя, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата и данни за удостоверение за правосопособност, съгласно чл. 6, ал. 1 от Наредба № 1 от 05.01.2018 г. с номер и дата на издаване.Техническото предлож. към офертата на участника следва да съсдържа Предложение за изпълнение на поръчката, при спазване на план – графика на Възложителя за обезпаразитяване, съдържащо конкретен метод и техника . Срокът за изпълнение на услугите е 2 год., считано от датата на влизане в сила на договора и започва да тече от дата на регистрирането му в деловодната система на Възложителя. Възложителят изплаща на изпълнителя цената по договора въз основа на двустранно подписан констативен предавателен протокол, подписан от възложителя или от определени от него длъжностни лица и изпълнителя и фактура издадена от изпълнителя и представена на възложителя. Изпълнението на цялостната работа по договора се приема с подписване на приемо – предавателен протокол без забележки.Възложителят плаща на изпълнителя Цената по Договора, в български лева, на осем равни вноски, платими до 15-то число на месеца, следващ последния месец на всяко тримесечие след издадена данъчна фактура и двустранно подписан констативен протокол (за МВнР от длъжностни лица, определени със заповед на Възложителя).При сключване на договор изпълн. следва да предостави гаранцията за обезпеч.на изпълнен.5 % (пет на сто) от Цената на договора без ДДС. Гаранцията която обезпечава изпълнението на поръчката, трябва да бъде със срок на валидност до изтичане срока на договора.