BG-Свищов

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

08.00-О8

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

29.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000124026

BG32, СТОПАНСКА АКАДЕМИЯ Д. А. ЦЕНОВ, ул. Емануил Чакъров №2, За: Красимир Парашкевов, България 5250, Свищов, Тел.: 0631 66413, E-mail: porachkizop@uni-svishtov.bg, Факс: 0631 88333

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.uni-svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.uni-svishtov.bg/default.asp?page=obp2&order_id=2721&vid=1.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

36000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на хартия и картон за печатарска дейност за нуждите на АИ „Ценов“ при СА „Д. А. Ценов“ град Свищов”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22991000, 22992000

Описание:

Вестникарска хартия
Ръчно изработена хартия или картон


Срок за получаване на офертите

10/12/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертата трябва да съдържа: 1. Оферта за участие – образец №1; 2. Опис на представените документи, подписан от представляващия участника – образец №2; 3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението); 4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно: а) правата и задълженията на участниците в обединението б) разпределението на отговорността между членовете на обединението; б) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 5. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – образец №3; 6. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – образец №4; 7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – образец №5, съдържащо предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с Техническата спецификация на Възложителя; 8. Списък-декларация на доставките – образец №6, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки; 9. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 10. Декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор – образец №7; 11. Ценово предложение за изпълнение на поръчката – образец №8; 12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – образец №9, ако е приложимо; 13. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – образец №10; 14. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането – образец №11. Изисквания към документите: 1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат; 2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно. Подаване на офертите: Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Дата и час на отварянe на офертите 11.12.2018 г. 13:00 ч. Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя. Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.

Дата на изпращане на настоящата информация

29/11/2018  (дд/мм/гггг)