Версия за печат

BG-Мъглиж

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

12-01-62

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

12.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000817867

BG344, Община Мъглиж, пл.Трети март №32, За: З.Светославова, България 6180, Мъглиж, Тел.: 04321 3301, E-mail: ob_maglizh@mail.bg, Факс: 04321 2255

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.maglizh.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://maglizh.bg/page/obiava_za_obshtestvena_porachka_na_stojnost_po_chl20_al3_ot_zop_s_predmet_izbor_na_izpalnitel_za_izp-1359-1.html.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

240000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител за изпълнение на строително-ремонтните работи на обект: "Текущ ремонт на уличното осветление на територията на с. Дъбово и с. Юлиево, община Мъглиж в регулация, без да се променя трасето на преносната мрежа".

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 31527200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Външно осветление


Срок за получаване на офертите

03/12/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2.Административни сведения/Образец №2/; 3.При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 4.Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 5.Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 6. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/; 7. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №7/; 8. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /Образец №13/; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /Образец №5/; 10.Декларация по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество /Образец №16/; 11.Декларация за липса на свързаност по чл. 101, ал. 11 ЗОП /Образец №15/; 12. Доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност" – копие от застраховката; 13. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата /Образец №12/; 14.Копие от удостоверение и валиден талон към него от Централния професионален регистър на строителя. 15.Копие от сертификат съгласно стандарт ISO 9001:2015 или еквивалент. 16.Копие от сертификат съгласно стандарт ISO 14001:2015 или еквивалент. 17.Декларация по ЗЗЛД /Образец №17/ - попълва се от всяко физическо лице, което предоставя лични данни в офертата; 18. Техническо предложение /Образец №9/; 19.Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №10/; 20.Декларация за срока на валидност на офертата /Образец №14/; 21.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд /Образец №8/; 22. Ценово предложение/ Образец № 11/. Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферта, критериите за подбор, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача на община Мъглиж, посочен в настоящата информация. Във връзка с възможността, която чл.114 от ЗОП предвижда, Възложителят посочва, че към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за обществената поръчка. В този смисъл и изпълнението на договора се отлага до датата на подписване на Договор за финансиране на строежа. Всяка от страните може да поиска писмено прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му в случай на неосигурено финансиране.

Дата на изпращане на настоящата информация

28/11/2018  (дд/мм/гггг)