Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

12-00-166

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

26.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000695228

BG411, Министерство на външните работи, ул. Александър Жендов № 2, За: Станислава Костова, България 1113, София, Тел.: 0359 29482910, E-mail: stanislava.kostova@mfa.bg, Факс: 0359 29482045

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.mfa.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://mfa.bg/bg/zop/byoffer/7166.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

9500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

"Почистване на подпокривното пространство на сградата на МВнР – Централно управление от гълъби и техните екскременти и гнезда, и друг биологичен отпадък"

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

90921000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация


Срок за получаване на офертите

06/12/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Предмет на обществената поръчка са следните дейности:1.1. Механично почистване на подпокривно пространство с приблизителна площ от 3500 м 2 от гълъби и техните екскременти и гнезда при спазване на Закона за управление на отпадъците и указанията, посочени в разрешението, на етикета и в информационния лист за безопасно приложение на използваните биоциди. 1.2. Почистване на подпокривно пространство с приблизителна площ от 3500 м 2 от отпадъци от ремонтни дейности - насипване в чували и извозване в съответствие със Закона за управление на отпадъците. 1.3.Дезинфекция на почистените участъци с дезинфекционни средства с незабавен ефект за унищожаване на патогенни микроорганизми и обработка срещу хлебарки и биотопите им.1.4. Третиране с препарати, унищожаващи мириса на ексременти, включени в регистър за разширени биоциди на Министерство на здравеопазването. 1.5. Замрежване на вентилационните отвори с цел прекратяване достъпа на птици. Дейностите се изпълняват в съответствие с изискванията, подробно описани в Техническата спецификация, и проекта на договора, приложения към документацията;1.6. Отстраняване на скрити дефекти в гаранционния срок (гарантиране на качеството на извършените дейности).Дейностите се изпълняват в съответствие с изискванията, подробно описани в Техническoто задание, приложение към документацията. Срокът за изпълнение на услугите е 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на влизане в сила на договора и започва да тече от дата на регистрирането му в деловодната система на Възложителя. Гаранционния срок е 3 месеца, считано от подписване на приемо- предавателен протокол за приемане изпълнение на дейностите po т.1.1- т. 1.5., предмет на обществената поръчка. Възложителят плаща на изпълнителя Цената по Договора, при следната схема: - 80 % от Цената на Договора, в срок от 20 (двадесет) работни дни от подписването на приемо-предавателния протокол, без забележки и представянето на фактура на представителя на Възложителя, след извършване на дейностите т.1.1. – т. 1.5, предмет на обществената поръчка , - 20 % от остатъчната стойност от цената на Договора, след изтичане на гаранционния срок - в срок от 20 (двадесет) работни дни от подписването на окончателен приемо-предавателния протокол, без забележки и представянето на фактура. В този случай плащането се извършва съгласно указанията на органите на данъчната и митническата администрация.При сключване на договор изпълн. следва да предостави гаранцията за обезпеч.на изпълнен. в разм на 5% от цената на договора. 1.Опис на представените документи - подписан и подпечатан от участника; 2.Заявление за участие, съдържащо: 1.1.Административни сведения за участника;.1.2. Декларация списък на услугите изпълнени от участника през последните три години считано от датата на подаване на офертата 1.3. Декларация - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението 2.2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката , съдържащо: 2.2.1. Документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; 2.2.2. Списък на сертфикатит на препаратите, които ще бъдат използвани запри изпълн. на поръчката; др. документи по преценка на участн.;2.3.Ценово предложение ; 2.4. Декларация за липсата на обстоятелства по чл. 54, ал. 1, т. 1-5 и 7 от ЗОП; 2.5. Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП; 2.6. Декларация за всички задължени лица по смисъла на чл. 54, ал. 2 от ЗОП;2.7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 2.8. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП; 2.9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - когато е приложимо.Офертите за участие ще бъдат отворени на 07.12.2018г. в 14,00 ч. в сградата на МВнР - гр. София,ул. Ал. Жендов № 2

Дата на изпращане на настоящата информация

26/11/2018  (дд/мм/гггг)