Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 833066300
BG344, Водоснабдяване и канализация ЕООД, ул. Христо Ботев №62, стая №15, За: Пламен Вълков, България 6000, Стара Загора, Тел.: 0359 42601476, E-mail: pvulkov@wik-stz.com, Факс: 00359 42601476
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.wik-stz.com.
Адрес на профила на купувача (URL): http://op16.wik-stz.com/?p=1368.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
1.„Доставка на канцеларски материали за нуждите на „ВиК” ЕООД, гр. Стара Загора.
2. Кратко описание: Обществената поръчка е с две обособени позиции, в зависимост от вида на изделията – дали са включени в Списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП:
- Обособена позиция № 1 с предмет: „Доставка на канцеларски материали, описани в Техническа спецификация Приложение № 1“
- Обособена позиция № 2 с предмет: „Доставка на канцеларски материали, описани в Техническа спецификация Приложение № 2 – запазена обществена поръчка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“.
Доставките по всяка една от обособените позиции ще се извършват по периодични заявки от страна на Възложителя при възникнали потребности от тях и в зависимост от финансовите му възможности в срок до 3 /три/ работни дни. В заявката ще се упоменава конкретния вид канцеларски материал, от което Възложителят има нужда, точното му количество и мястото до което ще се доставят.
Всяка една от заявките ще се връчва лично на упълномощен представител на изпълнителя, по пощата - чрез обратна разписка, на ръка срещу подпис, по факс или имейл.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30197000, 30197220
Описание:
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Кламери
Срок за получаване на офертите
28/11/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Отварянето на офертите е по реда на чл.97, ал.3 от ППЗОП и ще се извърши на 04.12.2018 г. в 14:00 часа в заседателната зала на ЦУ на „В и К” ЕООД, гр. Стара Загора, намиращо се на ул. „Христо Ботев” №62.
Дата на изпращане на настоящата информация