Версия за печат

BG-Кюстендил

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП


Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти

Номер на обявата

ОО-26

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

31.10.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550875

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://192.168.0.200/imeon_web/frmAOP.aspx.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

74050 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Изграждане на външен пътнически асансьор в Парк хотел „Кюстендил“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45313100

Описание:

Строителни и монтажни работи на асансьори


Срок за получаване на офертите

26/11/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Първоначалният срок за подаване на оферти е удължен на основание чл.188, ал.2 от ЗОП. Отварянето на офертите ще се извърши на 27.11.2018 г. от 10:00 часа в административната сграда на Община Кюстендил, гр. Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, ет.2, заседателна зала. При отваряне на офертите могат да присъстват представители на участниците. С изключение на крайния срок за получаване на оферти и датата на тяхното отваряне , всички първоначално поставени условия и изисквания остават непроменени. Съдържанието на офертата се представя в запечатана непрозрачна опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с обратна разписка. Върху опаковката с офертата се посочват: наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес; наименованието на поръчката. Възложителят изисква от определения за изпълнител гаранция, за обезпечаване изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:а) банкова гаранция;б) парична сума по сметка на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Участникът, избран за Изпълнител, сам избира формата, под която да представи гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора.При избор на гаранция за обезпечаване изпълнението на договора – парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка на Община Кюстендил: IBAN: BG 22 SOMB 9130 33 42298600; BIC: SOMBBGSF, ОБЩИНСКА БАНКА АД, Финансов център КЮСТЕНДИЛ.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/11/2018  (дд/мм/гггг)