Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка на канцеларски материали, на копирна и принтерна хартия за ТУ - София ”, по обособени позиции:
Обособена позиция 1 „Доставка на канцеларски материали за ТУ- София»
Обособена позиция 2 „Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София“
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30192100, 30195700, 30141200, 30192920, 30197300, 30197100, 30199000, 30195600, 30195910, 30197630, 30197620
Описание:
Принадлежности за офиса
Гуми за триене
Набори за почистване на табл? или принадлежности
Настолни калкулатори
Коригираща течност
Приспособления за отваряне на писма, телбод машинки и перфоратори
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Табла за обявления или принадлежности
Бели дъски
Хартия за печатане
Хартия за писане
Срок за получаване на офертите
12/11/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
На основание чл. 188, ал. 2 от ЗОП се удължава срока за получаване на оферти в обявена обществена поръчка само за обособена позиция № 2 „Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София“.
Офертите се подават на адрес гр. София, бул. Св. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, ет.3, каб.1317 - Деловодство, ТУ - София.
Отварянето на офертите и по двете обособени позиции ще се извърши на 13.11.2018 г. от 13.00 часа на адрес: гр. София, бул. Св. Климент Охридски, № 8, Учебен блок 1, Заседателна зала на Академични съвет, етаж.2.
Дата на изпращане на настоящата информация