Версия за печат

BG-Кърджали

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

РД-07-2017

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 108070973

BG425, Областна администрация Кърджали, бул.България №41, За: Сергей Хаджиев - младши експерт, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 60179, E-mail: obl.adm@gmail.com, Факс: 0361 60151

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.kardzhali.org/index.php?lang=bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.kardzhali.org/index.php?option=com_content&view=article&id=45&Itemid=148&lang=bg.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

4000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител за изработка на ПУП-ПРЗ на поземлен имот с идентификатор 40909.121.110 по КККР, гр. Кърджали, Източна промишлена зона, с цел изграждане на спортна зала с капацитет 1000 места, гр. Кърджали

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

71000000

Описание:

Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги


Срок за получаване на офертите

09/11/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата /Образец №1/; 2. Административни сведения/Образец №2/; 2.1. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 3. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 4. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 5. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /Образец №5/; 6. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/; 7. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр. второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №7/; 8. Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд /Образец №8/; 9. Техническо предложение /Образец №9/; 10. Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №10/; 11. Ценово предложение/ Образец № 11/ 12. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /Образец №12/; 13. Декларация за срока на валидност на офертата /Образец №13/; 14. Декларация за липса на свързаност по чл. 101, ал. 11 ЗОП /Образец №14/; 15. Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка /Образец №15/. 16. Декларация по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество /Образец №16/ 17. Декларация, свободен текст за наличие на правоспособност по чл.229 от ЗУТ и чл.7 от ЗКАИИП; 18. Доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност" – декларация; Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферти, критериите за подбор, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача, посочен в настоящата информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/11/2018  (дд/мм/гггг)