Версия за печат

BG-Сунгурларе

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

19

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000057250

BG341, Община Сунгурларе, ул. Георги Димитров № 2, За: Ирина Ружева;Петър Мушиев, България 8470, Сунгурларе, Тел.: 0878 628132; 0878 627115, E-mail: zamkmet_sungurlare@abv.bg, Факс: 0557 15585

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.sungurlare.org.

Адрес на профила на купувача (URL): http://e-obp.eu/bp/Document/af096b05-1944-4871-865e-a0bddad2d802.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

17003.76 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на обществената поръчка е извършване на ремонтни работи на сгради, собственост на Община Сунгурларе. Предметът на обществената поръчка включва извършване на ремонтни работи на три обекта на територията на община Сунгурларе – с. Лозарево, с. Манолич и с. Вълчин, разделени на три обособени позиции: - Ремонт на ДГ „Щастливо детство“ с. Лозарево, община Сунгурларе; - Ремонт на ОУ „Св. Св. Кирил и Методий“ в с. Манолич, община Сунгурларе; - Ремонт на административна сграда на кметство в с. Вълчин, община Сунгурларе.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи


Срок за получаване на офертите

20/11/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Документите, свързани с участието в обществената поръчка се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса посочен от Възложителя. Възложителят не носи отговорност за получаване на оферти в случай, че се използва друг начин за представяне. Всеки участник следва да осигури своевременно получаване на офертата от Възложителя в посочения краен срок. Документите се представят в запечатана непрозрачна опаковка, върху която се посочват: 1.Наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; 2.Адрес за кореспонденция, телефон, по възможност факс и електронен адрес; 3.Наименованието на поръчката и обособените позиции, за които се подават документите. Не се приемат оферти, които са предсравени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Когато към момента на изтичане на крайния срок за получаване на оферти пред мястото, определено за тяхното подаване, все още има чакащи лица, те се включват в списък, който се подписва от представител на възложителя и от присъстващите лица. Офертите на лицата от списъка се завеждат в регистъра. Не се допуска приемане на оферти от лицата, които не са включени в списъка. Получените оферти се предават на председателя на комисията, за което се съставя протокол. Протоколът се подписва от предаващото лице и от председателя на комисията. До изтичане на срока за подаване на оферти, всеки участник трябва да промени, да допълни или оттегли офертата си. Оттеглянето на офертата прекратява по-нататъшното участие в обществената поръчка. Допълнението и промяната на офертата трябва да отговарят на изискванията и условията за предоставяне на пътрвоначалната оферта, като върху плика трябва да бъде отбелязан текст ,,Допълнение/Промяна на офертата". Дата и час на отваряне на офертите: 20.11.2018 г. от 11:00 часа. Място на отваряне на офертите е: административна сграда на Община Сунгурларе, находяща се на ул. „Георги Димитров” № 10, ет. 2. Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/11/2018  (дд/мм/гггг)