Версия за печат

BG-Пазарджик

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

13/35-13-2

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

02.11.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218582201549

BG423, Районна здравноосигурителна каса гр. Пазарджик, ул. 11-ти август №2, За: Диана Гатева, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402109, E-mail: pazardjik@nhif.bg, Факс: 034 402107

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.nhif.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.nhif.bg/page/1230.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

1916.66 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Обслужване на работещите в РЗОК– Пазарджик от служба по трудова медицина и извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания с две обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: Обслужване на работещите в РЗОК– Пазарджик от служба по трудова медицина и Обособена позиция № 2: Извършване на профилактични медицински прегледи и изследвания на работещите в РЗОК- Пазарджик

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

85147000, 85141000

Описание:

Услуги по трудова медицина
Услуги, предоставяни от медицински персонал


Срок за получаване на офертите

09/11/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Офертите се получават по реда на т. 1.8. от Раздел VI от техническите изисквания и указания за офериране в срока, посочен в обявата за събиране на оферти. 2. Получаването, отварянето, разглеждането и оценката на офертите се извършва по реда, определен в ППЗОП и вътрешните правила на възложителя, от назначена от възложителя комисия. 3. Отварянето и разглеждането на офертите се извършва при условията на чл. 97, ал. 3 от ППЗОП на датата, часа и мястото, посочени в обявата за събиране на оферти на обществената поръчка. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час. 4. Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Преди отваряне на офертите упълномощените лица представят на комисията заверено пълномощно от законния/те представител/и на участника. 5. Възложителят не разглежда техническите и ценовите предложения на участниците, за които е установено, че не отговарят на изискванията за лично състояние и на критериите за подбор.

Дата на изпращане на настоящата информация

02/11/2018  (дд/мм/гггг)