Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039
BG421, Национална агенция за приходите, Териториална дирекция на НАП Пловдив, ул. Скопие 106, За: С. Илиева, С. Тименова, България 4030, Пловдив, Тел.: 032 935686; 032 935497, E-mail: s.timenova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.nap.bg/news?id=3781.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Услуги по преместване на офис обзавеждане, материали и документи за нуждите на ТД на НАП Пловдив”.
Изпълнението на поръчката си изразява в:
1. Услуги по обработка на товари (хамалски услуги):
Извършва се обработката на определен и посочен от възложителя товар (мебели, офис оборудване, стелажи, метални шкафове и каси, апаратура, отпадъци и др.), която обхваща следните дейности:
- изнасяне, пренасяне, товарене и разтоварване на товара;
- привеждане на товара в подходящ за изнасяне, пренасяне, товарене/разтоварване и транспортиране вид /при необходимост/, като за целта се извършва опаковането му с материали, предоставени от възложителя.
2.Пътни транспортни услуги.
2.1. Превоз на товари.
Изпълнителят извършва превоза на товарите на свой риск и на своя отговорност със собствени транспортни средства и водачи на МПС, съгласно разпоредбите на Закона за автомобилните превози, Закона за движение по пътищата и издадените въз основа на тях подзаконови нормативни актове, касаещи превоза на товари на територията на Република България както и разпоредбите на компетентните органи.
2.2 Престой на МПС за извършване на товаро-разтоварни дейности.
Престоят на автомобилите за извършване на товаро-разтоварни дейности се извършва при съблюдаване разпоредбите на Закона за движение по пътищата, издадените въз основа на него подзаконови нормативни актове и разпоредбите на компетентните органи.
Транспортните средства трябва да са оборудвани с необходимите съоръжения за извършване на товаро-разтоварни дейности според вида на превозвания товар с цел оптимално бързо, безопасно и безаварийно товарене и разтоварване.
Разходите за престой на автомобила се заплащат в лв./ч. за реален престой с цел действително извършване на товаро-разтоварни дейности.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
98392000
Описание:
Услуги по преместване
Срок за получаване на офертите
08/11/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Достъпът до Oбявата за събиране на оферти, заедно с приложените към нея "Пълно описание,Технически спецификации, Изисквания за изпълнението" Критерий за възлагане, "Изисквания за участие", Oбразци и Проект на договор е неограничен, пълен, безплатен и пряк в раздел "Профила на купувача" на официалния сайт на Национална агенция за приходите - www.nap.bg. Офертите се подават в сградата на Териториална дирекция на НАП Пловдив, гр. Пловдив, ул."Скопие” № 106, ет.1, стая 110, деловодството, в срок до 08.11.2018 г., 17:30 часа. Заседанието на назначената от възложителя комисия ще се проведе на 09.11.2018 г. в 10.30 часа - в административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр.Пловдив, ул. „Скопие” № 106, стая № 1010, етаж 10. Възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с три дни, когато в първоначално определения срок са получени по - малко от три оферти. След изтичане на удължения срок, Възложителят ще разгледа и оцени получените оферти, независимо от техния брой. Назначената от Възложителя комисия ще проведе публично заседание в първия работен ден след изтичане на срока за получаване на оферти в административната сграда на ТД на НАП Пловдив, гр.Пловдив, ул. „Скопие” № 106, стая 1010, ет.10. При отваряне на офертите и обявяване на ценовите предложения могат да присъстват представители на участниците.
Дата на изпращане на настоящата информация