Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОП-257

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

17.10.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 831917834

BG411, Технически университет - София, бул. Св. Климент Охридски № 8, За: Гинка Петрова - юрисконсулт в отдел ОП, България 1000, София, Тел.: 02 9652076, E-mail: zop@tu-sofia.bg, Факс: 02 8683215

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.tu-sofia.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://zop.tu-sofia.bg/ZopProcedures/preview/185.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

69991.67 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предметът на поръчката е осигуряване на фиксирана телефонна услуга заедно с определен пакет от допълнителни гласови и негласови услуги, позволяваща реализацията на комутируеми връзки в мрежата на оператора, както и връзки към други фиксирани и мобилни мрежи в Р. България и чужбина за 2 300 абонати на 4 УАТЦ и 171 прави телефонни поста за всички звена на ТУ - София, организирани в корпоративна група за срок до 20 (двадесет) месеца или до изразходване на прогнозната стойност на поръчката в размер на 69 991.67 лв. без ДДС. Посоченият брой е ориентировъчен с възможност за увеличаване и намаляв.не на броя на абонатите от групата по искане на Възложителя.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

64211000

Описание:

Обществени телефонни услуги


Срок за получаване на офертите

26/10/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Офертите се подават на адрес: гр. София, бул. Св. Климент Охридски № 8, Технически университет - София, учебев блок 1, етаж 2, кабинет 1317 - деловодство. Офертите ще бъдат отворени на 05.11.2018 г. в 10:00 часа в гр. София, бул. Св. Климент Охридски № 8, учебен блок 1, ет. 2, Заседателната зала на Академичния съвет.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/10/2018  (дд/мм/гггг)