Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 117526194
BG323, „Център за психично здраве - Русе” ЕООД, бул. „Тутракан” №20, За: д-р Теменужка Матева Дечкова-Новакова; Валери Иванов Василев, България 7003, Русе, Тел.: 082 845379, E-mail: odpzs_rs@mail.bg, Факс: 082 845379
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.cpz-rs.org.
Адрес на профила на купувача (URL): https://sop.bg/cpz-rs-847/#h.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
ЗАКУПУВАНЕ НА ИНТЕГРИРАНА СИСТЕМА ЗА ДИАГНОСТИКА И ТЕРАПИЯ С РЕПЕТИТИВНА ТРАНСКРАНИАЛНА МАГНИТНА СТИМУЛАЦИЯ
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
Срок за получаване на офертите
17/10/2018 , 15:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Обществената поръчка с посочения предмет се провежда с цел закупуване на апаратура, съгласно техническата спецификация, описана в документацията към обществената поръчка, налична на профила на купувача на адрес: https://sop.bg/cpz-rs-847/#h
Критерий за възлагане: Оптимално съотношение качество/цена въз основа на цена и качествени показатели. Показатели за оценка: 1. Предлагана цена с тежест 70% и 2. Качество на предложеното обурудване с тежест 30%.
Интегрираната система за диагностика и терапия с репетитивна транскраниална магнитна стимулация трябва да отговаря на изискванията, посочени в документацията на обществената поръчка.
За доказване на съответствие на предлаганата апаратура с тази, посочена в документацията, участниците следва да представят следните документи:
1. Копия на валидни сертификати на името на участника, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството: ISO 9001:2015, с обхват на сертификата, съответен на предмета на поръчката, или еквивалент.
2. Декларация за съответствие с Директива 98/79/ЕЕС и/ или СЕ сертификат - заверено от участника копие.
3. Издадени от производителя Брошура, Каталог и/или Продуктова спецификация (Data Sheet - оригинал или заверено копие), които да са на български език или придружени с превод на български език, в които да са налице задължителните и допълнителни характеристики на оферираното оборудване и от които да е видно съответствието с техническата спецификация и наличието на оферираните допълнителни функционални характеристики и възможности за надграждане, подлежащи на оценка съгласно методиката на оценка съдържаща се в документацията.
4. Декларация от производителя, че апаратурата със съответен модел, оферирана в процедурата е нова, неупотребявана, не е рециклирана, не е демо оборудване и е произведена след 01.01.2018 г. (оригинал или заверено копие – с посочване на артикула в нея).
5. Оторизационно писмо, издадено от производителя за продажба и сервиз на територията на България за всички артикули. (оригинал или заверено копие).
6. Писмен ангажимент от участника за гаранционно обслужване на хардуерната част от системата за срок не по-малък от 24 /двадесет и четири/ месеца и софтуерна поддръжка – за срок не по-малък от 120 /сто и двадесет/ месеца.
Възложителят изисква продажната цена по договора за обществена поръчка да бъде изплатена както следва:
Авансово плащане – при сключване на договора – в размер на 35% /тридесет и пет процента/ от продажната цена.
Остатакът от продажната цена – разсрочено – под формата на 24 равни месечни вноски.
Дата на изпращане на настоящата информация