Офертата трябва да съдържа:
1. Заявление за участие – приложение №1;
2. Списък на документите, които се прилагат към офертата /изготвя се от участника/.
3. При участници обединения – документ (договор/споразумение за създаване на обединението).
4. Копие от документ (договор или друг документ), в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка, а именно:
а) правата и задълженията на участниците в обединението;
б) разпределението на отговорността между членовете на обединението;
в) дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението.
5. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП – приложение №2;
6. Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП – приложение №3;
7. Списък - декларация за строителството, сходно или идентично с предмета на поръчката - приложение №4.
8. Списък - декларация за техническите лица - приложение № 5.
9. Техническо предложение - приложение №6, към което се прилагат:
9.1. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от управляващия и представляващ участника.
9.2. Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - приложение № 7.
9.3. Декларация за срока на валидност на офертата - приложение № 8.
9.4. Декларация за спазване задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд – приложение №9.
9.5. Декларация от подизпълнител (ако е приложимо) - приложение №10.
10. Ценово предложение за изпълнение на поръчката- приложение № 11.
11. Декларация по чл. 101, ал.11 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник във възлагането – приложение №12 /при сключване на договор/.
Изисквания към документите:
1. Всички документи трябва да са на български език, в оригинал или заверени копия с гриф „Вярно с оригинала”, подпис и печат;
2. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, вписани в търговския регистър на Агенцията по вписванията или упълномощени за това лица, съгласно приложено нотариално заверено пълномощно.
Подаване на офертите:
Офертите се представят в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2 всеки работен ден от 8:30 ч. до 17:00 ч. При приемането на офертите върху опаковката им се отбелязва входящ номер, дата и час на постъпване и посочените данни се отбелязват във входящ регистър.
Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост.
Дата и час на отварянe на офертите 18.10.2018 г. 13:00 ч. в Офис „Обществени поръчки” – Учебен корпус „Запад” на СА „Д. А. Ценов” в град Свищов, ул. „Емануил Чакъров” №2.
Възложителят сключва договор с участника, определен за изпълнител, в 30-дневен срок от приключване на работата на комисията с подписан от членовете на същата протокол, утвърден от Възложителя.
Преди подписването на договор изпълнителят следва да представи гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора без ДДС.]