Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Информацията е за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 123092756
BG344, Община Гурково, обл. Стара Загора, гр. Гурково, бул. Княз Ал. Батенберг №3, За: Доника Куртева, България 6199, Гурково, Тел.: 04331 2260, E-mail: gurkovo_obs@abv.bg, Факс: 04331 2884
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.obshtina-gurkovo.com/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.obshtina-gurkovo.com/results/.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Предоставяне на консултантски услуги при управлението, изпълнението и отчитането на проект „Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в гр. Гурково, с. Паничерево и с. Конаре, общ. Гурково" по ПРСР 2014-2020г."
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
71541000, 79400000
Описание:
Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Консултантски услуги по управление и стопанска дейност и свързаните с тях услуги
Срок за получаване на офертите
31/08/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Обществената поръчка ще се финансира по проект „Реконструкция и рехабилитация на улична мрежа в гр. Гурково, с. Паничерево и с. Конаре, общ. Гурково" по ПРСР 2014-2020 г.", съгласно договор № 24/07/2/0/00387 от 13.12.2017 г. за безвъзмездна финансова помощ по подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малки по мащаби инфраструктура”, мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони” на Програмата за развитие на селските райони за периода 2014-2020 година.
Друга информация
1. Не се допускат варианти в офертите.
2. Срок на изпълнение - започва да тече от датата на подписване на договора с избрания изпълнител и приключва с предаването на възложителя на пълен комплект – заявка за окончателно плащане по Договор № 24/07/2/0/00387 от 13.12.2017 г. , но не по-късно от 13.12.2020г. Приключването се удостоверява с подписване между Възложителя и Изпълнителя на приемо-предавателни протоколи, в съответствие с изискванията на ПРСР 2014-2020г.
3. Обществената поръчка се възлага въз основа на Икономически най-изгодната оферта, определена по критерий за възлагане – оптимално съотношение качество/цена, въз основа на цена (обща цена за изпълнение на поръчката) и качествени показатели, съгласно утвърдената от Възложителя Методика за определяне на комплексната оценка на офертите.
4. Когато в първоначално определения срок за получаване на оферти са получени по-малко от три оферти, Възложителят ще удължи първоначалния срок с най-малко три дни, като информация за удължаване на срока ще бъде публикувана на портала на АОП и на сайта в „Профил на купувача“на община Гурково.
5. Отваряне на офертите:
6. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват упълномощени представители на участниците.
7. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Дата на изпращане на настоящата информация