Версия за печат

BG-Кюстендил

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОО-19

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

20.08.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000261517

BG415, Община Кюстендил, пл. Велбъжд № 1, За: Десислава Алайкова-Стоева, България 2500, Кюстендил, Тел.: 078 551026, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.kustendil.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://212.122.172.114/imeon_web/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=Pt%2fT9wEdvkw%3d.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

133145.2 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Инженеринг на обект: ”Основен ремонт и преустройство на сграда за детско заведение в дневен център за деца с увреждания с включени дейности от ЦСРИ ” по проект „Подобряване на социалната инфраструктура в Община Кюстендил - гарант за устойчив модел за деинституционализация“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014- 2020“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради


Срок за получаване на офертите

10/09/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Проект „Подобряване на социалната инфраструктура в Община Кюстендил – гарант за устойчив модел за деинституционализация” финансиран с Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0042-C01 по процедура „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца” на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020.

Друга информация

Съдържание на офертата: 1. Опис на представените документи, съдържащи се в офертата, подписан от лицето, представляващо участника. 2. При участник - обединение, което не е юридическо лице - копие от документ, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и информацията по чл. 37, ал.4, т.1-3 от ППЗОП във връзка с конкретната обществена поръчка; 3. Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП (образец № 1) 4. Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП (образец №2) 5. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения (образец №3). 6. Декларация подизпълнители (образец № 3а). 7. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (образец № 4) 8. Декларация по чл.69, ал.1 и ал.2 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (образец № 5) 9. Декларация по чл.101, ал.11 от ЗОП (образец № 6) 10. Декларация за съответствие с поставените критерии за подбор (образец № 7); 11. Техническо предложение (образец № 8), съдържащо: а) документ за упълномощаване, когато лицето, което подава офертата, не е законният представител на участника; б) предложение за изпълнение на поръчката, в съответствие с техническата документация и изискванията на възложителя изготвено по образец. Предложението съдържа декларация за съгласие с клаузите на приложения проект на договор и декларация за срока на валидност на офертата. Ако е приложимо, се представя декларация (свободен текст), относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и изискване възложителят да не я разкрива. 12. Ценово предложение (образец № 9). Участниците предлагат обща цена за изпълнението на поръчката, формирана като сбор от цените за изпълнение на следните видове дейности, включени в предмета на поръчката: 1. Цена за изготвяне на технически инвестиционен проект по всички части. 2. Цена за изпълнение на строително- монтажни работи. 3. Цена за упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР. В ценовото си предложение участниците посочват и цена на час за упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР за проектант с пълна проектантска правоспособност. Възложителят изисква от определения за изпълнител гаранция, за обезпечаване изпълнението на договора. Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на размер на 5% (пет процента) от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) банкова гаранция; б) парична сума по сметка на Възложителя; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Финансиране: Сумата от 89712,92 лв. без включен ДДС се осигурява от Проект „Подобряване на социалната инфраструктура в Община Кюстендил – гарант за устойчив модел за деинституционализация” финансиран с Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP001-5.001-0042-C01 по процедура „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца” на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020. Сумата от 43432,28 лв. без включен ДДС се осигурява от бюджета на Община Кюстендил. Участника, избран за изпълнител следва да отчита отделно собствения принос, т.е. средствата осигурени от бюджета на Община Кюстендил, в тази връзка следва да съставя отделни протоколи и фактури.

Дата на изпращане на настоящата информация

20/08/2018  (дд/мм/гггг)