Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939
BG422, Община Харманли – КМЕТ, гр.Харманли, пл.”Възраждане” №1, За: Георги Китов, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: www.obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): https://harmanli.nit.bg/.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Доставка, монтаж и инсталиране на обзавеждане и оборудване за нуждите на проект „Дневен център за деца с увреждания и техните семейства „Надежда“, гр. Харманли по ОПРР 2014-2020 г.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
39200000, 39100000, 39700000, 33100000, 44115800, 30200000, 30211400
Описание:
Обзавеждане
Мебелировка
Домакински уреди
Медицинско оборудване
Вътрешно обзавеждане на сгради
Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърни конфигурации
Срок за получаване на офертите
23/08/2018 , 18:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Договор № BG13RFOP001-5.001-0011-C01 от 03.01.2018г. „Дневен център за деца с увреждания и техните семейства „Надежда“, гр. Харманли за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.
Друга информация
Заседанието на комисията за отваряне на офертите ще се проведе на 24.08.2018г. от 11:00 ч. в сграда на Община Харманли на адрес: гр. Харманли, пл. „Възраждане” №1, Конферентна зала на ет.4.
Дата на изпращане на настоящата информация