Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОПИ-49

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

07.08.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173090813

BG411, Софийска градска прокуратура, Съдебна палата, бул. Витоша № 2, ет. 2, За: Стефания Лачева, България 1040, София, Тел.: 02 9219225, E-mail: sgp@prb.bg, Факс: 02 9807749

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.prb.bg/bg/sgp/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

37500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмет на поръчката: ,,ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ И КОПИРНА ХАРТИЯ ПО СПЕЦИФИКАЦИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА СОФИЙСКА ГРАДСКА ПРОКУРАТУРА“ ПО ТРИ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, КАКТО СЛЕДВА: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 – “ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ” ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 – “ДОСТАВКА НА КОПИРНА ХАРТИЯ“ ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 – “ДОСТАВКА НА КАСОВИ КНИГИ, КЛАМЕРИ, ПАПКИ ДЕЛО С ВРЪЗКИ, ПАПКИ С МАШИНКИ”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30192000, 30197640, 30197220, 22813000, 22852000

Описание:

Принадлежности за офиса
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Кламери
Счетоводни книги
Папки за сортиране


Срок за получаване на офертите

03/09/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

1. Документите, свързани с участието в поръчката, се представят от участника или от упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга, с препоръчана пратка с обратна разписка, на адреса, посочен от Възложителя. Документите се представят в запечатана, непрозрачна опаковка, върху която се посочват: 1.1. Наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; 1.2. Адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес; 1.3. Наименованието на поръчката, включително и обособената/ите позиция/и, за която/които се подават документите. При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към условията на възложителя. При получаване на офертата върху опаковката по чл. 47, ал. 2 ППЗОП се отбелязват подател на офертата, номер, дата и час на получаване, причините за връщане на офертата, когато е приложимо. Не се приемат оферти, които са представени след изтичане на крайния срок за получаване или са в незапечатана опаковка или в опаковка с нарушена цялост. Когато към момента на изтичане на крайния срок за получаване на оферти пред мястото, определено за тяхното подаване, все още има чакащи лица, те се включват в списък, който се подписва от представител на възложителя и от присъстващите лица. Офертите на лицата от списъка се завеждат в регистъра на получените оферти. Офертите се изготвят на български език. До изтичането на срока за подаване на офертите всеки участник може да промени, да допълни или да оттегли офертата си. Всеки участник има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да подава самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица по §1, т. 45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. Участниците могат при спазване на чл. 65 от ЗОП да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на изискванията на възложителя, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите способности и професионалната компетентност.

Дата на изпращане на настоящата информация

07/08/2018  (дд/мм/гггг)