Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението/изграждането на автоматизирана поливна система в разсадник – стопанисван от ТП ДГС Казанлък за производство на фиданки от дървесни и храстови видове.
Избраният изпълнител следва да изпълни доставката и монтажа на техническото оборудване необходимо за изграждането на автоматизираната поливна система.
Поливната система трябва да обслужва независимо 7 съществуващи зони означени на Схема приложение към техническата спецификация. Характеристиките на отделните зони са описани подробно в Техническата спецификация.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
16160000
Описание:
Различни видове градинарско оборудване
Срок за получаване на офертите
09/07/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Всяка оферта трябва да съдържа :
1.Списък на документитe в офертата - формат на участника
2.Административни сведения за участника – Образец №1
3.Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №2
4.Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №3
5.Списък на доставките и/или услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, преди датата на подаване на офертата – Образец №4
6.Списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение на поръчката – свободен текст от участника.
7.Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители – Образец №5
8.Декларация от подизпълнители – Образец №5-А
• Декларация от подизпълнителите за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №2
• Декларация от подизпълнителите за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №3
9.Декларация за приемане на договора – Образец №6
10.Техническо предложение - Образец №7
11.Ценово предложение – Образец №8;
12.Декларация, че са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Образец №9;
13.Декларация за срок на валидност на офертата - Образец №10;
Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.
Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 10.07.2018 г. от 09.30 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, бул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Участник, който при изготвяне на офертата не е извършил обявените от възложителя условия и не е представил някои от изискуемите документи ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата.
Дата на изпращане на настоящата информация