Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
V.2.1) Индивидуална изработка, доставка и монтаж на обзавеждане за нуждите на Община Пещера, както следва:
т.1 Доставка:
т.1.1 За Информационен център, към Общинска администрация - гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17:
а) Рецепция – 1бр.
б) Бюро – 15бр.
в) Контейнер за компютър – 19бр.
г) Помощно бюро – 16бр.
д) Етажерки с 4бр. врати – 9бр.
е) Етажерки с 2бр. врати – 4бр.
ж) Еднокрилен гардероб – 11бр.
з) Офис стол – 16бр.
и) Посетителски стол – 30бр.
й) Ниски шкафове метални със заключване за съхранение на документи над 100см – 20бр.
к) Високи шкафове метални със заключване за съхранение на документи над 140см – 10бр.
л) Посетителски столове (3-ка свързани) – 7бр.
м) Заседателна маса 4000см/150см – 1бр.
н) Кухненска маса – 1бр.
о) Кухненско обзавеждане – 1бр.
т.1.2 За Общински детски комплекс - гр. Пещера, ул. "Г. Бенковски" №4:
а) Етажерки с 4 врати – 7бр.
б) Контейнери за компютър – 8бр.
в) Еднокрилен гардероб – 7бр.
г) Бюра – 7бр.
д) Дъска за презентация – 1бр.
е) Посетителски столове 46бр.
ж) Офис столове – 6бр.
т.2 Съпътстващи дейности на доставката
т.2.1 Съпътстващи дейности на доставката – услуги – индивидуална изработка:
а) извършване на необходимото проучване на място на Информационен център, към Общинска администрация - гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17 и Общински детски комплекс - гр. Пещера, ул. "Г. Бенковски" №4;
б) Определяне на конкретните размери, форми, цветови решения и места на монтаж на обзавеждането в съответствие със съответните помещения и организация на ползването им;
в) Съгласуване на определените конкретните размери, форми, цветови решения и места на монтаж на обзавеждането;
г) Изработка на обзавеждането в съответствие с конкретните размери, форми, цветови решения и места на монтаж.
т.2.2 Съпътстващи дейности на доставката – услуги – монтаж:
а) Монтаж на обзавеждането на местата определени за това.
т.2.3 Съпътстващи дейности на доставката – услуги – Гаранционна отговорност:
а) Изработка, доставка и подмяна на дефектирало обзавеждане в Гаранционна от 12 месечен.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
39120000, 39110000, 39113000, 39121000, 39122000, 39130000, 39131000, 39132000, 39134000, 39153000
Описание:
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
Седалки, столове и свързани с тях продукти, и части към тях
Различни видове седалки и столове
Бюра и маси
Шкафове и библиотеки
Мебелировка за офиса
Етажерки за бюро
Системи за подреждане на документация
Мебели за компютри
Мебелировка за конферентни зали
Срок за получаване на офертите
06/07/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
V.1) УСЛОВИЯ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ
V.1.1) Датата и часа на отваряне на офертите е 09.07.2018г. от 11.00часа
V.1.2) Място на отваряне на офертите е гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17
т.1 Информация относно упълномощените лица при отваряне на офертите:
т.1.1 Участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация
Дата на изпращане на настоящата информация