Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ОП-18-1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

22.06.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 121396123

BG411, „Български пощи“ЕАД, гр. София, ул. „Акад.Стефан Младенов“ № 1, бл.31, За: По технически въпроси: Милена Димова ; По въпроси, свързани с обществената поръчка: Елиза Балев, България 1700, София, Тел.: 02949 3219, E-mail: milena.dimova@bgpost.bg, Факс: 02962 5329

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bgpost.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://www.bgpost.bg/bg/zop.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

66000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Осигуряване на самолетни билети при служебни пътувания в страната и чужбина за нуждите на „БЪЛГАРСКИ ПОЩИ" ЕАД

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

63500000

Описание:

Услуги на туроператори и на туристически агенции; спомагателни туристически услуги


Срок за получаване на офертите

02/07/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Място на отваряне на офертите: Централно управление на „Български пощи“ЕАД, ул. „Академик Стефан Младенов“ №1, бл.31, зала 212. Заседанието е публично и на него могат да присъстват упълномощени представители на участниците. Оферти могат да подават всички заинтересовани български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки и услуги съгласно законодателството на държавата, в която е установено. Офертата се представя в запечатана, непрозрачна и с ненарушена цялост опаковка от участника или от упълномощен от него представител лично, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адреса на възложителя: гр. София 1700, Район Студентски, ул.“Академик Стефан Младенов“ № 1, бл.31. Върху опаковката следва да бъде посочено наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес; наименованието на поръчката. Разглеждането на офертите се извършва по реда на чл.97, ал.3 и ал.4 от ППЗОП. Информацията относно обществената поръчка е достъпна на профила на купувача на ел. адрес: https://www.bgpost.bg/bg/zop/ Избраният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 5 % от стойността на договора в една от следните форми: 1.Парична сума, внесена по посочената в проекта на договора банкова сметка на възложителя. 2.Банкова гаранция със срок на валидност срока на действие на договора, удължен с 30(тридесет) дни. 3. Застраховка, която обезпечава отговорността на изпълнителя със срок на валидност срока на действие на договора, удължен с 30 (тридесет) дни. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията са посочени в проекта на договора. Офертата трябва да включва: 1. Образец №1- Административни сведения за участника 2. Образец № 2- Приложение №1 –„Технически спецификации“ 3. Образец № 3- Приложение №2 - „Техническо предложение“ 4. Образец № 4- Приложение №3 -„Ценово предложение“ 5. Образец № 5- „Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП (за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП)“ 6. Образец № 6 –„Декларация по чл. 97, ал. 5 от ППЗОП (за обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 3-5 от ЗОП)“ 7. Образец № 7- „Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП“ 8. Образец № 8 – „Декларация за конфиденциалност“ 9. Образец № 9 – „Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици“ (представя се с офертата) 10. Образец № 10 -„Декларация за действителен собственик по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП“ (представя се при подписване на договора) 11. Образец № 11 -„Опис на представените документи“.

Дата на изпращане на настоящата информация

22/06/2018  (дд/мм/гггг)