Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
„Изготвяне на технически проект: „Ремонт, оборудване и обзавеждане на административна сграда, находяща се в УПИ III – за административни нужди в квартал 91, в която се предоставят обществени услуги, с цел подобряване на нейната енергийна ефективност в гр. Септември, община Септември” и упражняване на авторски надзор при изпълнение на строителство”.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
71320000
Описание:
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Срок за получаване на офертите
18/06/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
Финансирането на договора за обществена поръчка ще се осъществява по подмярка 7.2. „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура“ от мярка 7 „Основни услуги и обновяване на селата в селските райони“ от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.
Друга информация
Възложителят удължава срока за представяне на оферти от участниците с най-малко три дни, когато в първоначално определения срок са получени по-малко от три оферти.
След изтичане на повторно удължения срок, възложителят разглежда и оценява получените оферти независимо от техния брой.
Възложителят ще приложи реда по чл. 191 от ЗОП, в случаите, когато не е получена нито една оферта, включително след удължаване на срока по чл. 188, ал. 2 от ЗОП, като първоначалните условия на поръчката остават непроменени.
Дата на изпращане на настоящата информация