Версия за печат

BG-Крумовград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

04-00-75

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

17.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000235913

BG425, Община Крумовград, пл. България № 5, За: инж. Асен Хаджиев - заместник кмет, България 6900, Крумовград, Тел.: 03641 7318, E-mail: minkrum@abv.bg, Факс: 03641 7024

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://krumovgrad.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://krumovgrad.bg/aktualno/profil-na-kumuvacha/sabirane-na-oferti-sas-obyavi.html.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

6014.08 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Изпълнение на дейности по информация и публичност по проект: „Политики за подобряване достъпа до здравно обслужване в отдалечени райони”/„Policies for Enhancing Access to Health Services in Deprived Areas”, акроним: „Здрава община”/ acronym „The Healthy Municipality”, финансиран по Програма за сътрудничество INTERREG V-A „Гърция-България, 2014-2020“, по обособени позиции: № 1: „Организиране на събития и изготвяне на публикации“ и № 2: „Изработване на информационни материали /плакати и листовки/“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

79952000, 22462000, 22120000, 22150000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Рекламни печатни материали
Публикации
Брошури


Срок за получаване на офертите

28/05/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
„Политики за подобряване достъпа до здравно обслужване в отдалечени райони”/„Policies for Enhancing Access to Health Services in Deprived Areas”, акроним: „Здрава община”/ acronym „The Healthy Municipality”, финансиран по Програма за сътрудничество INTERREG V-A „Гърция-България, 2014-2020“. Договор за субсидия № B2.9а.09 от 01.11.2017 г.

Друга информация

Обхват на дейностите, предмет на обществената поръчка Обособена позиция № 1: „Организиране на събития и изготвяне на публикации“ 1. Осигуряване на кафе паузи и кетъринг – 1 лек обяд на място за 20 участници в транснационална среща на всички партньори по проекта в гр. Крумовград; 2. Организиране на местен информационен семинар/пресконференция в гр. Крумовград за оповестяване на целите и планираните дейности по проекта за 25-30 участници. Организацията включва: 2.1. Изпращане на прессъобщения до два вестника – национален и регионален /превод на прессъобщенията на английски; 2.2. Осигуряване на кетъринг - две кафе паузи и лек обяд на място; Осигуряване на снимки от събитието; Изготвяне на протокол от среща – на български и английски език. 3. Организиране на семинар в гр. Крумовград във връзка със създаването на мрежа на местните здравни структури за 20-25 участници. Организацията включва: 3.1. Изпращане на прессъобщение до два вестника – национален и регионален /превод на прессъобщенията на английски; 3.2. Осигуряване на снимки от събитието; Осигуряване на кетъринг - две кафе паузи и един лек обяд на място; Изготвяне на протокол от среща – на български и английски език. 4. Организиаране на среща с местното население в гр. Крумовград за прилагане на общ план за здравна политика/конкретни дейности за здраве – 80-100 участници. Организацията включва: 4.1. Прессъобщения до два вестника – национален и регионален /превод на прессъобщенията на английски; две публикации на сайт; 4.2. Осигуряване на кетъринг – кафе пауза и лек обяд на място; Осигуряване на снимки от събитието; Изготвяне на протокол от среща – на български и английски език. Обособена позиция № 2: „Изработване на информационни материали /плакати и листовки/“, запазена на основание чл. 80, ал. 1 от ППЗОП 1. Изработване на информационни материали с информация за прилагане на общ план за здравна политика/конкурентни дейности за здраве, както следва: • Дизайн и печат на 50 плаката. Минимални изисквания: Подготовка и отпечатване на 50 броя плаката; пълноцветен печат; формат А3; • Дизайн и печат на 800 листовки. Минимални изисквания: Подготовка и отпечатване на 800 броя листовки; пълноцветен печат; формат А5; хартия 130 гр. КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА Икономически най-изгодната оферта в настоящата обществена поръчка се определя въз основа на критерия посочен в чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП – най-ниска цена. Критерият се прилага поотделно за всяка от обособените позиции, предмет на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание на комисията, което ще се състои на 29.05.2018 г. от 10:00 часа в с градата на общината находяща се на адрес: гр. Крумовград, пл. „България“ № 5, ет. 1 - зала. Съгласно чл. 97, ал. 3 от ППЗОП при отварянето на офертите имат право да присъстват представители на участниците.

Дата на изпращане на настоящата информация

17/05/2018  (дд/мм/гггг)