Версия за печат

BG-Пещера

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

5

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

15.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000351750

BG423, Община Пещера, ул. Дойранска епопея № 17, За: Веселин Джелатов, България 4550, Пещера, Тел.: 0359 978557443, E-mail: efspop@outlook.com, Факс: 0359 35064165

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.peshtera.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20180515sBcR1225960.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

27500 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Предмета на обществената поръчка Обхваща изпълнението на „Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка за нуждите на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства с 2 обособени позиции“.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1–„Периодична доставка на офис оборудване без мебелировка, дребно офис оборудване и хартия“, със следните артикули:АНТИТЕЛБОД - БР.25;НОМЕРАТОР - БР.2;БАТЕРИЯ - БР.50;БАТЕРИЯ -БР.50;БАДЖОВЕ -БР.100;БАДЖОВЕ-БР.100;ВИЗИТНИК -БР.5;ГРАФИТИ - КУТИЯ 20;ГРАФИТИ -КУТИЯ 20;ГУМИЧКИ -БР.120;ДЖОБ -П-Т 300;ДЖОБ -БР.300;ДИСКЕТИ- КУТИЯ 20;ДИСКОВЕ - БР.1200;ДИСКОВЕ - БР.1000;ДЪСКА - БР.2;ДЪСКА -БР.5;КОРЕКТОР - БР.200;КОРЕКТОР -БР.300;КАЛКУЛАТОР -БР.40;КАЛКУЛАТОР - БР.20;ЛИНИЯ - БР,50;ЛИНИЯ - БР.50;ЛЕПИЛО -БР.300;ЛЕПИЛО -БР.300;ЛЕПИЛО - БР.100;ЛЕПИЛО БР.50; ЛЕПИЛО - БР.50;ЛАСТИК-П-Т 10;МАКЕТЕН НОЖ -БР.50;МОЛИВ- БР.100;МОЛИВ- БР.250;МОЛИВИ -БР.30;МАРКЕР-БР.150;МАРКЕР- БР.200;МАРКЕР- БР.100;МАСТИЛО ЗА ТАМПОН - БР.50;МАГНИТ ЗА КЛАМЕРИ -БР.50;НОЖИЦА- БР.70;НОЖИЦА БР.60;ОРГАНАЙЗЕР-БР.15;ОСТРИЛКИ- БР.100;ПЕРФОРАТОР-M БР.60;ПЕРФОРАТОР-БР.6;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР.100;ПЪЛНИТЕЛ ЗА ХИМИКАЛ- БР.50;ПОСТАВКА ЗА БЮРО -БР.60;ПОЧИСТВАЩИ КЪРПИЧКИ -БР.20;ПОСТАВКА ЗА МОЛИВИ И ХИМИКАЛИ- БР.30;РАПИДОГРАФ-БР.17;РАПИДОГРАФ-БР.17;ТИКСО- БР.150;ТИКСО- БР.100;ТИКСО-БР.50;ТИКСО- БР.80;ТИКСО-БР.60;ТЕЛБОД-БР.200;ТЕЛБОД-БР.15;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- К-Я 400;ТЕЛЧЕТА ЗА ТЕЛБОД- К-Я 100;ТИКСОРЕЗАЧКА-БР.30;ТУШ ЗА РАПИТОГРАФ- БР.20;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ФЛАШ ПАМЕТ- БР.65;ХИМИКАЛ- БР.360;ХИМИКАЛ- БР.1800;ХИМИКАЛ- БР.600;ХАРТИЯ- Т-Е 1900;ХАРТИЯ- Т-Е 500;ХАРТИЯ- Т-Е 10;ХАРТИЯ- Т-Е 150;ХАРТИЯ- Т-Е 100;ХАРТИЯ- Т-Е 50;ХАРТИЯ- Т-Е 100;ХАРТИЯ- Т-Е 100;ХАРТИЯ- К-Н 5;ХАРТИЯ- К-Н 25;ХАРТИЯ- К-Н 10;ХАРТИЯ- К-Н 2;ХАРТИЯ- К-Н 30;ХАРТИЯ- Р-О 5;ХАРТИЯ- БР.150;ХАРТИЯ- БР.300;ХАРТИЯ- БЛ.20;КУБЧЕ - БЯЛО -ХАРТИЕНО-БР.400;КУБЧЕ ЦВЕТНО ХАРТИЕНО- БР.70;КУБЧЕ-САМОЗАЛЕПВАЩО- БР.150;КУБЧЕ САМОЗАЛЕПВАЩО- БР.100;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.50;ТОВАРИТЕЛНИЦА ЗА ТОВАРЕН АВТОМОБИЛ- БР.100;ПАУС- К-Т 25;ПАУС- К-Т 5;ПАУС- БР.3;ТЕТРАДКА- БР.300;ТЕТРАДКА- БР.250;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.200;ТЕТРАДКА- БР.100;ТЕТРАДКА- БР.40;ТЕТРАДКА- БР.50;ТЕТРАДКА- БР.50;АЗБУЧНИК- БР.5;АЗБУЧНИК- БР.10;КАРТОН -БР.200;ИНДЕКС-БР.70;ИНДЕКС-БР.360;НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- Т-Е 60;НАРЕЖДАНЕ - ВНОСНА БЕЛЕЖКА към бюджета- Т-Е 60;ПРИХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- Т-Е 40;РАЗХОДНИ КАСОВИ ОРДЕРИ- Т-Е 60;НАРЕЖДАНЕ –РАЗПИСКА –ПЛАТЕТЕ В БРОЙ- Т-Е 30;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- П-Т 32;ИСКАНЕ ЗА МАТЕРИАЛИ- К-Н 10;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.20;РАЗПИСКА- БР.50;ПЪТЕН ЛИСТ- К-Н 100;ПЛИК- БР.4000;ПЛИК- БР.6000;ПЛИК- БР.6000;ПЛИК- БР.350;ПЛИК- БР.100;ПЛИК- БР.4000;ПЛИК ЗА CD и DVD- БР.1000;ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2–„Периодична доставка на офис оборудване, без мебелировка, предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, утвърден с решение на МС 591/18.07.2016г.“ със следните артикули:АРХИВЕН КАШОН- бр.50;КЛАМЕРИ -к-т 400;КЛАМЕРИ - к-т 100;КЛАМЕРИ - к-т 20;КАСОВА КНИГА- бр.35;ПАПКА- бр.200;ПАПКА- бр.1300;ПАПКА- бр.4000;ПАПКА- бр.250;ПАПКА- бр.100;ПАПКА- бр.150;ПОСТАВКА ЗА КОМПЮТЪРНА МИШКА- бр.30;РОЛКИ ЗА КАСОВ АПАРАТ- бр.600; ТЕФТЕР-РАБОТЕН- бр.50;КЛАСЬОР- бр.1200;КЛАСЬОР- бр.900;КЛИПБОРД С КАПАК- бр.50;КЛИПБОРД С КАПАК- бр.80; т.2Количеството и видовете офис оборудване се доставят на отделни заявки, в зависимост от моментните потребности на община Пещера и второстепенните разпоредители с бюджетни средства.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30191000, 30197000, 30197630, 22461000, 22462000, 22813000, 22814000, 22816100, 22817000, 22819000, 22852000, 22852100, 30197130, 30197220, 30199500

Описание:

Офис оборудване, без мебелировка
Дребно офис оборудване
Хартия за печатане
Каталози
Рекламни печатни материали
Счетоводни книги
Кочани с квитанции
Бележници с листове, които лесно се откъсват
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета
Бележници за вписване на адреси
Папки за сортиране
Папки за досиета
Кабърчета
Кламери
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия


Срок за получаване на офертите

22/05/2018 , 17:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

V.1)УСЛОВИЯ ЗА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ: V.1.1)Датата и часа на отваряне на офертите е 23.05.2018г. от 11.00часа V.1.2)Място на отваряне на офертите е гр. Пещера, ул. „Дойранска епопея“ №17. т.1Информация относно упълномощените лица при отваряне на офертите: т.1.1Участниците в поръчката или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.

Дата на изпращане на настоящата информация

15/05/2018  (дд/мм/гггг)