Версия за печат

BG-Раднево

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

ИП-478

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

11.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000802406

BG344, Средно училище 'Гео Милев', ул. Георги Димитров 24, За: Иван Боев Пейчев, България 6260, Раднево, Тел.: 089 7881701, E-mail: sourad@abv.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://sou-radnevo.idwebbg.com.

Адрес на профила на купувача (URL): http://sou-radnevo.idwebbg.com.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

94000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

"Ремонт на помещения в СУ "Гео Милев" гр. Раднево" Кратко описание: Ремонтни и възстановителни дейности в санитарни и учебни помещения в СУ "Гео Милев" гр. Раднево. Срок за изпълнение на поръчката: До 60 дни, считано от датата на сключване на договора. Особености относно начина на приемане на строителството по договора: Приемането на строително-ремонтните работи, предмет на настоящия договор, се извършва от приемателна комисия, назначена от Възложителя, след обявяване на готовност от Изпълнителя и след представяне на следните документи: - сертификати за качество и произход на вложените материали и първични документи за произход; - двустранно подписан приемно-тредавателен протокол; - Акт образец 19; - анализни цени на изпълнените операции; - Акт образец 12 за установяване на всички видиве СМР, подлежащи на закриване. Изискване за гаранционния срок: Гаранционният срок е 5 години. По време на гаранционния срок Изпълнителят със свои сили и средства отстранява в срок до 48 часа, след уведомяване от Възложителя, появили се пропуски и дефекти, дължащи се на некачествено изпълнение, които се установяват с констативен протокол. Начин на плащане: Плащането се извършва в срок до 30/тридесет/ дни след двустранно подписан протокол за извършената работа, представяне на Акт образец 19, представяне на оригинална фактура, издадена съгласно чл. 113 от ЗДДС и след представяне на документи по чл. 66, ал.5 и ал.6 от ЗОП при сключени договори с подизпълнители. Изисквания за качество при изпълнение на поръчката: Изпълнителят и подизпълнителят/ите при изпълнението на договора за обществената поръчка са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазването на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, съгласно приложение №10 от ЗОП.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


Срок за получаване на офертите

28/05/2018 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация


Дата на изпращане на настоящата информация

11/05/2018  (дд/мм/гггг)