Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП
Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496
BG343, Община Ямбол, ул. Г. С. Раковски № 7, За: Пепа Василева, Даниела Желева, България 8600, Ямбол, Тел.: 04 6681422, E-mail: p.vasileva@yambol.bg, Факс: 04 6662247
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): www.yambol.bg.
Адрес на профила на купувача (URL): http://yambol.bg/profile/item/210.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община ЯМбол, дейностите към нея и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Ямбол.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
30192000, 30197000, 30197640
Описание:
Принадлежности за офиса
Дребно офис оборудване
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране
Срок за получаване на офертите
21/05/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
ДА
Идентификация на проекта
В обществената поръчка са предвидени канцеларски материали във връзка с изпълнение на следните проекти:
1. Осигуряване функционирането на Областен информационен център – Ямбол, финансиран по Оперативна програма „Добро управление“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
2. Предоставяне на услуги за ранно детски развитие в Общностен център – Ямбол, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски социален фонд.
Друга информация
Отварянето на офертите, в случай че в първоначално определения срок са полученеи най-малко три оферти, ще се извърши на 22.05.2018 г. от 11:00 часа в стая 210 на Община Ямбол, гр. Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7.
Дата на изпращане на настоящата информация