Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715
BG411, УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски / Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02975-9011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02975-9011
Интернет адрес/и:
Основен адрес (URL): http://www.sveta-anna.eu/.
Адрес на профила на купувача (URL): http://www.sveta-anna.eu/OP.html.
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
Предметът на поръчката е периодичната доставка на двуазотен окис (райска газ) за УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, но не по-дълъг от 24 часа от получаване на заявка от Възложителя.
Плащането се извършва в левове, по банков път, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след доставката и представяне на следните документи: фактура, приемо-предавателен протокол, заявка от Възложителя и сертификат за качество. Крайната цена включва всички разходи до краен получател УМБАЛ "Света Анна" - София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Годишно лечебното заведение изразходва до 6 000 кг. райска газ.
Офертите на участниците следва да съдържат:
1. Списък на документите, съдържащи се в офертата
2. Удостоверение за актуално състояние /ЕИК/
3. Декларация за срок на валидност на офертата
4. Административни сведения
5. Декларация за запознаване с проекта на договор
6. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП.
7. Декларация по чл. 97, ал.5 от ППЗОП за обстоятелствата по 54 ал.1, т.3-5 от ЗОП.
За участниците не следва да са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП. Участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Посоченото основание за отстраняване се прилага и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица и за член на обединението са налице обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1-5 и 7 от ЗОП, както и за предложените подизпълнители и за третите лица, в случай че участникът е оферирал такива.
8. Списък на доставките, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка
9. Валиден сертификат ISO 9001:2008 на участника с обхват предмета на поръчката или еквивалент
10. Декларация, че доставките ще бъдат придружени със сертификат за анализ на доставената партида
11. Разрешение за употреба на лекарствен продукт - двуазотен окис / удостоверение за регистрация по смисъла на ЗЛПХМ
12. Разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти по смисъла на ЗЛПХМ
13. Документи, удостоверяващи необходимата квалификация на служителите в съответствие с изискванията на Наредба №40 за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари /ADR удостоверение/
14. Техническо предложение за изпълнение на поръчката
15. Ценово предложение
Всички посочени документи да се представят в оригинал или заверено от участника копие. Документите, които са на чужд език се представят и в официален превод на български език.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
24111500
Описание:
Газове с медицинска употреба
Срок за получаване на офертите
15/05/2018 , 16:15 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Офертата се представя в Деловодството на УМБАЛ "Света Анна" - София АД - град София, ж.к. Младост 1, ул. "Димитър Моллов" №1, в непрозрачен, запечатан плик, надписан, както следва:
•Име на участника
•Предмет на обявата
•Адрес за кореспонденция
•Телефон/факс
•Електронен адрес.
Достъп до документацията за участие ще бъде предоставен на всички заинтересовани участници на сайта на Възложителя - www.sveta-anna.eu.
Офертите ще бъдат отворени на 16.05.2018 г. от 10.00 часа в Административна сграда на лечебното заведение.
Отварянето на офертите /действията по чл.97 от ППЗОП / е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, след представяне на документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно.
Дата на изпращане на настоящата информация