Версия за печат

BG-Варна

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

08.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000082061

BG331, Средно училище Елин Пелин, ул. Тодор Влайков 18, За: Донка Иванова, България 9008, Варна, Тел.: 052 613156, E-mail: sou_elinpelin.varna@abv.bg, Факс: 052 613156

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): https://elinpelin-varna.com/.

Адрес на профила на купувача (URL): https://elinpelin-varna.com/.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

90578 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Избор на изпълнител за извършване на СМР – „Ремонт на ограда на двора на СУ „Елин Пелин“

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях


Срок за получаване на офертите

28/05/2018 , 16:30 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция за срока на действие на договора в размер на 2 % (два процента) от неговата стойност без ДДС, която да обезпечи изпълнението му. Гаранцията се предоставя в една от следните форми, по избор на определения за изпълнител участник: 1.1. Парична сума; 1.2. Банкова гаранция; 1.3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията по т. 1.1 или т. 1.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант. Условията и сроковете за задържане или усвояване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор по настоящата обществена поръчка. Финансовите средствата за настоящата обществена поръчка са осигурени от Община Варна, съгласно Бюджет за разходи по функции и параграфи за 2018г. на Община Варна, Приложение № 3 – до 94800лв с ДДС и остатъкът от финансовите средства – в размер на 13900 лв с ДДС по преходен остатък в бюджет 2018/2019 година. Плащанията ще се извършват по банков път по сметка на Изпълнителя, при спазване на всички изисквания и условия на Договора за обществена поръчка. Всички плащания по договора за възлагане на обществена поръчка за строителство се извършват по банков път, в лева, срещу представена оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за приемане на извършеното строителство. Офертата се представя в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик от участника или от упълномощен от него представител лично, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Пликът трябва да бъде надписан както следва: гр. Варна ул. Тодор Влайков 18 Оферта за участие в обществена поръчка с обява с предмет: „Избор на изпълнител за извършване на СМР – „Ремонт на ограда на двора на СУ „Елин Пелин“ Върху плика следва да бъде посочено и наименованието на участника, пълен и точен адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес. Участниците са длъжни да спазват образците към документацията и най-малката им промяна ще води до отстраняване от по-нататъшно участие. Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в канцеларията на СУ „Елин Пелин“ , адрес: гр.Варна, ул. Тодор Влайков 18 Отговорно лице за предварителен оглед: Св. Кателиева, тел. за връзка: 052 613 142

Дата на изпращане на настоящата информация

08/05/2018  (дд/мм/гггг)