Версия за печат

BG-Велинград

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

91822

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

08.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 000351580

BG423, община Велинград, бул.Хан Аспарух №35, За: Мария Николова, България 4600, Велинград, Тел.: 0359 53140, E-mail: obshtina@velingrad.bg, Факс: 0359 54341

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.velingrad.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): https://platform.negometrix.com/PublicBuyerProfile/PublishedTenderInformation.aspx?tenderId=91822&companyId=21202.


Обект на поръчката

Строителство

Обща прогнозна стойност на поръчката

123098.8 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Проектиране, изпълнение на строителни и монтажни работи и упражняване на авторски надзор по време на строителството за обект: „Подмяна на водопровод, ремонт и рехабилитация на улици в с. Юндола – ул. „Мальовица” първи етап /от Джамията до ул. „Съединение”/, ул. „Съединение”, реконструкция на водопровод по ул. „Мальовица” от о.т.237 до о.т.240 и по ул.„Съединение”“.

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45233252, 45232151

Описание:

Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи


Срок за получаване на офертите

23/05/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Участниците следва да представят следните документи към офертата си: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, /Образец №1/; 2. Административни сведения/Образец №2/; 3. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият и от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с конкретната обществена поръчка: 1. правата и задълженията на участниците в обединението; 2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3. дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. 4. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.1, т.2 и 7 от ЗОП /Образец №3/; 5. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл.54, ал.1, т.3-5 вкл. от ЗОП /Образец №4/; 6. Декларация по чл. 66, ал. 1 от ЗОП за подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №6/; 7. Декларация по чл. 66, ал. 1, изр.второ от ЗОП от подизпълнителите, работите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива, както и доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. /Образец №7/; 8. Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари /Образец №13/; 9. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици /Образец №5/. 10.Декларация за липса на свързаност по чл. 101, ал. 11 ЗОП /Образец №8/; 11. Доказателство за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти втора група, четвърта категория и четвърта група, четвърта катгория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя – копие от удостоверение и валиден талон към него; 12. Доказателство за наличие на застраховка „Професионална отговорност" – копие от застраховката; 13. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата /Образец №12/; 14. Копие от сертификат за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. 15. Копие от сертификат за опазване на околната среда съгласно стандарт ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“. 16. Техническо предложение /Образец №9/; 17.Декларация за съгласие с клаузите на проекта на договор /Образец №10/; 18.Декларация за срока на валидност на офертата /Образец №15/; 19.Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд /Образец №14/; 20. Ценово предложение/ Образец № 11/. Пълна информация относно указанията към участниците за представяне на оферта, критериите за подбор, както и образците на документи са достъпни в профила на купувача на община Велинград, посочен в настоящата информация. Прогнозна стойност на поръчката: 123 098,80 лв. без ДДС, от които: -максималният финансов ресурс за изпълнение на строителството е 119 326,23 лева без ДДС; -максималният финансов ресурс за проектиране е 2 579,24 лева без ДДС; -максималният финансов ресурс за упражняване на авторски надзор е 1 193,33 лева без ДДС. Посочените прогнозни стойности се явяват крайни за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. При предложена по-висока цена за съответна дейност, участникът ще бъде отстранен от процедурата. Източник на финансиране: капиталовата програма на община Велинград за 2018г.

Дата на изпращане на настоящата информация

08/05/2018  (дд/мм/гггг)