Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

1

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

04.05.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 175905823

BG411, Национален институт по геофизика, геодезия и география БАН, ул. Акад. Георги Бончев бл.3, За: Антония Василева Стойнова, България 1113, София, Тел.: 02 9793321, E-mail: astoynova@geophys.bas.bg, Факс: 02 9713167

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): http://www.niggg.bas.bg/.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.niggg.bas.bg/konkursi/.


Обект на поръчката

Услуги

Обща прогнозна стойност на поръчката

70000 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

Наем, поддържане и конфигуриране на оборудване за нуждите на Национален Институт по Геофизика, Геодезия и География

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

32420000, 32500000

Описание:

Мрежово оборудване
Телекомуникационно оборудване и принадлежности


Срок за получаване на офертите

14/05/2018 , 16:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

I. Обект: Наем, поддържане и конфигуриране на оборудване за нуждите на Национален Институт по Геофизика, Геодезия и География. II. Функционалност Предоставеното под наем оборудване, услуги по поддръжка и конфигуриране, следва да обезечават потребностите на НИГГГ. III. Изисквания Общи изисквания За реализиране на поръчката Учасникът трябва да: 1. Разполага с PoP (точки на присъствие) и регионални технически центрове за административно и техническо обслужване на клиенти в технологична близост до всички посочени от Възложителя точки. 2. Всички използвани услуги за нуждите на Възложителя трябва да бъдат предоставени единствено на Кандидата (Участника), като поддържат от него. По отношение изпълнението на поръчката Възложителя трябва да си кореспондира единствено и само с Кандидата (Участника), касаещи административни, технически и финансови контакти. При използване на подизпълнители, същите следва да се посочат в тръжната документация. Технически изисквания За реализиране на поръчката Участникът трябва да: 1. Разполага с представителства във всички областни градове на страната (представя се декларация). 2. Участникът да има възможност за подмяна на дефектирало оборудване в рамките на 24 часа и гъвкаво добавяне на ново при възникнала необходимост (представя се с декларация). 3. Участникът да разполага с център за денонощна техническа поддръжка и да осигурява непрекъснато обслужване в режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината (представя се декларация). 4. Участникът да разполага с Help Desk система (система за регистриране на инциденти и управление на поддръжката) с интегрирана Trouble Ticket система (система за автоматични нотификации при регистриране, актуализиране, ескалация и решаване на инциденти). Help Desk системата трябва да позволява регистриране на заявки за инциденти освен по телефон и чрез e-mail достъпен за оторизирани представители на Възложителя (представя се декларация). 5. Участникът трябва да притежава и предостави валидни сертификати с обхват по предмета на поръчката ISO 27001:2005, ISO 20000-1:2011 и ISO 9001:2008, 14001:2004 или еквивалентни.

Дата на изпращане на настоящата информация

04/05/2018  (дд/мм/гггг)