Версия за печат

BG-София

Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП



Номер на обявата

03-10-98

Дата на публикуване на обявата на профила на купувача

26.04.2018 г. 


Възложител

Национален идентификационен No (ЕИК): 175405647

BG411, БДЖ-Пътнически превози ЕООД, ул.Иван Вазов №3, За: Руска Чолакова – старши експерт в сектор „Подготовка, провеждане и възлагане на обществени поръчки”, Камелия Миленкова - главен експерт, бизнес администрация и комуникации, отдел „Обща администрация”, България 1080, София, Тел.: 0889 055710; 0886 848067, E-mail: rcholakova@bdz.bg, Факс: 02 9800494

Интернет адрес/и:

Основен адрес (URL): www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача (URL): http://www.bdz.bg/bg/subirane-na-oferti-s-obiava-ili-pokana-do-opredeleni-lica/dostavka-na-konsumativi-za-ofis-tehnika-za-nujdite-na-bdj-putnicheski-prevozi-eood-za.html.


Обект на поръчката

Доставки

Обща прогнозна стойност на поръчката

65162.58 лв. без ДДС

Предмет на поръчката

„Доставка на консумативи за офис техника за нуждите на „БДЖ - Пътнически превози” ЕООД за едногодишен период”

Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

30125000

Описание:

Части и принадлежности за фотокопирни машини


Срок за получаване на офертите

08/05/2018 , 16:45 (дд/мм/гггг, чч:мм)

Информация относно средства от Европейския съюз

Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ

Друга информация

Място, дата и час на отваряне на офертите: 10.05.2018 г., 10:00 ч. в сградата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, находяща се на адрес: гр. София ул. "Иван Вазов" №3. На заседанието могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители. Пълен достъп до Обявата и приложенията към нея е предоставен на посочения в обявата адрес.

Дата на изпращане на настоящата информация

26/04/2018  (дд/мм/гггг)