Дата на публикуване на обявата на профила на купувача
Възложител
Обект на поръчката
Обща прогнозна стойност на поръчката
Предмет на поръчката
В рамките на настоящата поръчка се предвижда изпълнението на следните доставки и услуги :
Доставка на 5 (пет) броя прахови пожарогасители по 1 кг. за леките автомобили собственост на ДГС Казанлък;
Доставка на 5 (пет) броя прахови пожарогасители по 2 кг. за товарните автомобили собственост на ТП ДГС Казанлък.
Техническо обслужване (профилактика) и презареждане на пожарогасители собственост на ТП ДГС Казанлък, както следва :
1. Техническо обслужване (профилактика) на Прахов пожарогасител – 6 кг.;
2.Презареждане на Прахов пожарогасител – 6 кг.;
3. Техническо обслужване (профилактика) на Воден пожарогасител – 9 кг.;
4.Презареждане на Воден пожарогасител – 9 кг.;
5.Техническо обслужване на пожарогасител CO2 – 5 кг.
В случай, че при техническото обслужване на пожарогасителите се установи необходимост от замяна на части и консумативи, Изпълнителят следва да подмени старите с нови, като използва само такива резервни части определени от производителя на пожарогасителя.
Всички дейности по техническото и сервизното обслужване и ремонта на наличната противопожарна техника, доставката на новите пожарогасители се извършват съгласно изискванията, установени от производителя на съответната техника, след получаване на писмената поръчка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в срок не по-дълъг от 10 (десет) работни дни считано от деня, в който е получена заявката.
Всички дейности ще се извършват от Изпълнителя, като противопожарните уреди ще се вземат от мястото на изпълнение на поръчката, а именно ТП „ДГС Казанлък”, гр.Казанлък, ул. „Освобождение” № 19, в работното време на администрацията и ще се доставят на същото място.
Влаганите при техническото обслужване резервни части и консумативи да бъдат нови (неупотребявани) и да отговарят на нормативно установените изисквания за произход и качество в Република България, както и да притежават сертификат за произход и качество.
Заявките на Възложителя могат да се правят по телефон, факс или имейл.
За извършеното техническо обслужване, презареждане или хидростатично изпитване (в комбинация или поотделно) се изготвя протокол (приложение № 9 от Наредба № 8121з-531 от 9 септември 2014 г. за реда и условията за осъществяване на дейности по осигуряване на пожарна безопасност на обекти и/или поддържане и обслужване на уреди, системи и съоръжения, свързани с пожарната безопасност, от търговци и контрола върху тях), копие от който се предоставя на собственика на противопожарните уреди.
Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)
35111300
Описание:
Пожарогасители
Срок за получаване на офертите
08/05/2018 , 17:00 (дд/мм/гггг, чч:мм)
Информация относно средства от Европейския съюз
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от европейските фондове и програми
НЕ
Друга информация
Съдържание на офертата.
1.Списък на документитe в офертата - формат на участника
2.Административни сведения за участника – Образец №1
3.Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №2
4.Декларация за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №3
5.Списък на доставките и/или услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, преди датата на подаване на офертата – Образец №4
6.Списък на техническите средства и оборудване – свободен текст от участника.
7.Декларация по чл.66, ал.1 от ЗОП, за подизпълнители – Образец №5
8.Декларация от подизпълнители – Образец №5-А
• Декларация от подизпълнителите за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.1, 2 и 7 от ЗОП – Образец №2
• Декларация от подизпълнителите за обстоятелствата по чл. 54, ал.1, т.3-5 от ЗОП – Образец №3
9.Декларация за приемане на договора – Образец №6
10.Техническо предложение - Образец №7
11.Ценово предложение – Образец №8;
12.Декларация, че са спазени задълженията свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд – Образец №9;
13.Декларация за срок на валидност на офертата - Образец №10;
14.Заверено копие на Разрешение по чл.129, ал.1 от ЗМР или еквивалент.
Участниците са обвързани с условията на представените от тях оферти за период от 90 (деветдесет) календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти, съгласно Обявата.
Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 09.05.2018 г. от 11:00 часа в административната сграда на ТП „ДГС – Казанлък” с адрес гр. Казанлък, ул. „Освобождение“ №19. Могат да присъстват представителите на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и ценовите предложения. Участник, който при изготвяне на офертата не е извършил обявените от възложителя условия и не е представил някои от изискуемите документи ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в процедурата.
Дата на изпращане на настоящата информация